۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۳۳

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران:

۳۰۶۱ تخته چادر در پارکهای مازندران نصب شد

۳۰۶۱ تخته چادر در پارکهای مازندران نصب شد

ساری - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران از نصب سه هزار و ۶۱ تخته چادر برای اسکان مسافر در پارکهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تاکامی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه تمام پارکها اعم از شهری و جنگلی آماده اسکان مسافران نوروزی هستند افزود: در روز ۲۷ اسفندماه پنج هزار و ۲۰۴ خودرو وارد پارک های جنگلی استان شدند و سه هزار و ۶۱ تخته چادر نصب شده است.

وی اظهار داشت: تمام شهرها توسط بازرسان مورد بازرسی قرار گرفته و ۲۲۲ بازرسی از سطح شهرها و ۱۱۰ بازدید نیز از مراکز اقامت موقت شهرداری ها صورت گرفته است.

وی میزان بنزین مصرف شده را شش میلیون لیتر، ۳۷۴ هزار لیتر نفتگاز اعلام کرد و گفت: در همه شهرها ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به ریاست شهرداران تشکیل شده است.

تاکامی با اشاره به برنامه های استقبال از بهار در شهرها ادامه داد: برنامه های متفاوت از سال های گذشته برای استقبال از مسافران در شهرهای استان در حال اجرا است.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران با بیان اینکه کارخانه کمپوست بهشهر مورد افتتاح قرار گرفته است گفت: ۹۰ تن زباله روزانه در آن تبدیل به کود کمپوست می شود اما بخش کمی از زباله قابل بازیافت نیستند.

وی پیشرفت زباله سوز ساری را قابل توجه و پنج برابر دانست و گفت: پیش بینی می شود که خردادماه سال جاری بخشی از تجهیزات نصب شود.

کد خبر 4256098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha