۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۲۶

«جشن آری» در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب برپا شد

«جشن آری» در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب برپا شد

در آستانه روز جمهوری اسلامی، نمایشگاه عکس «جشن آری» با عکس هایی از پرچم سه رنگ کشورمان و مرور پیام تاریخی امام خمینی (ره) پس از رای گیری جمهوری اسلامی، در فرهنگسرای انقلاب آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در نمایشگاه «جشن آری» که آئین افتتاح آن امروز پنجشنبه نهم فروردین برگزار شد، ۱۲ قاب با مرور بخش هایی از پیام حضرت امام خمینی (ره) پس از رای قاطع مردم به جمهوری اسلامی با عکس هایی از امیرعلی جوادیان، سعید صادقی، فرزانه فرح بخش، داوود عامری، مرضیه ایوتین، محمدرضا علی مددی، منصوره معتمدی، حسن فتاحیان، مهدی منعم، حامد فرج الله و محمدرضا امیری در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش در آمد.

عکس های نمایشگاه «جشن آری»، آثار برگزیده جشنواره پرچم هستند و در قطع ۵۰*۷۰ چاپ شده اند. این نمایشگاه تا شانزدهم فروردین دایر است. همچنین بیگ آرت این آثار در محوطه فرهنگسرای انقلاب اسلامی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است و از ساعت ۹ تا ۱۹ در روزهای غیرتعطیل میزبان علاقمندان است.

کد خبر 4260148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha