۱۵ فروردین ۱۳۹۷، ۲۳:۱۶

آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس مجلس:

همه مسئولان برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی مردم تلاش کنند

همه مسئولان برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی مردم تلاش کنند

قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود و با حمایت از شعار سال و محقق شدن آن موضوع اشتغال و اقتصاد حل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار علی لاریجانی که عصر چهارشنبه در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته، وحدت و انسجام مسئولان و تبعیت از رهبر را مهم دانست و گفت: امروز باید همه مسئولان تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود و با حمایت از شعار سال و محقق شدن آن موضوع اشتغال و اقتصاد حل شود.

وی در ادامه گفت: نامه‌های فراوانی از مردم پیرامون وضعیت بانک‌ها و گرفتن دیرکرد به ما می‌رسد و بارها هم تذکر دادیم، ولی تا به امروز توجه به آن نشده است، امیدوار هستیم نسبت به این موضوع توجه و پیگیری بیشتر شود.

این استاد سطوح عالی حوزه، خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و به طور جدی خواستار حل مشکلات معیشتی و اقتصادی شد و گفت: توقع این است تلاش‌ها جوری باشد که مردم تغییر وضعیت اقتصادی را بر سر سفره خود احساس کنند و این امر ان‌شاءالله به همت مسئولان محقق خواهد شد و آینده این نظام و کشور روز به روز بهتر و روشن‌تر می‌باشد.

در ابتدای این دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت جاری کشور و منطقه گزارشی ارائه کرد.

کد خبر 4263455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha