۲۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱

با هدف حمایت از موجودیت کتابفروشی‌ها؛

نشر قطره از حضور در نمایشگاه کتاب تهران انصراف داد

نشر قطره از حضور در نمایشگاه کتاب تهران انصراف داد

نشر قطره با هدف حمایت از موجودیت کتابفروشی‌ها در محله‌ها، از حضور در نمایشگاه کتاب تهران و سایر نمایشگاه‌های استانی کتاب، انصراف داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نشر قطره، این موسسه انتشاراتی با اعلام این خبر در پایگاه اطلاع‌رسانی خود، در بیان هدف از این اقدام نوشته است: نشر قطره در سال ۱۳۹۷ برای حمایت از کتابفروشی‌ها در نمایشگاه بین‌المللی و نمایشگاه‌های استانی شرکت نمی‌کند نخواهد کرد.

در اطلاعیه این ناشر که با عنوان «کتابفروشی محله خود را زنده نگه داریم» منتشر شده، همچنین به مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب توصیه شده است که برای خرید کتاب به کتابفروشی محله خود مراجعه کنند.

نشر قطره در حالی از حضور در نمایشگاه امسال کتاب تهران - که مطابق آئین‌نامه ضوابط، ناشران تنها در صورتی امکان ثبت نام در آن را می‌یابند که طی سه سال اخیر حداقل ۴۰ عنوان کتاب منتشر کرده باشند - انصراف داده که برابرِ اعلام این موسسه انتشاراتی، طی سه سال اخیر هر روز بیش از یک کتاب چاپ اول و تجدید چاپ منتشر کرده است.

نشر قطره فعالیت خود را در دی ماه ۱۳۶۷ شروع کرد و از آن تاریخ تا کنون حدود ۱۸۵۰ عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات، تئاتر و ادبیات نمایشی، رمان-داستان خارجی، رمان-داستان ایرانی، روانشناسی، تاریخ و جغرافیا، کودک و نوجوان، علوم اجتماعی، شناخت‌نامه و خاطرات، آموزشی، زبان و زبان‌شناسی، فلسفه و عرفان، علوم و فنون، پزشکی، دین، هنر و مدیریت به چاپ رسانده است.

کد خبر 4272200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha