۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۳:۰۶

سرپرست شبکه بهداشت دیر خبر داد؛

افزایش ۱۰۰ درصدی خدمات دندانپزشکی در روستاهای شهرستان دیر

افزایش ۱۰۰ درصدی خدمات دندانپزشکی در روستاهای شهرستان دیر

بوشهر - سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیر از افزایش ۱۰۰ درصدی خدمات دندانپزشکی در روستاهای شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آخوندی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اولین مرکز زخم در جنوب استان بوشهر در بیمارستان دیر خدمات رسانی به مردم را انجام می‌دهد.

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان دیر یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری مسئولان، توانسته‌ایم گام‌های خوبی برای مردم شهرستان دیر برداریم.

آخوندی با اشاره به اینکه سه مرکز درمانی درشهرستان دیر فعالیت می‌کند افزود: در سال گذشته ۱۱ هزار نفر از خدمات مرکز  خدمات جامع سلامت بهره مند شدند.

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان دیر ادامه داد: خدمات بهداشتی در تمامی روستاهای شهرستان سوق داده شده و از طریق ده‌گردشی پزشکان هفته‌ای سه بار به مناطق روستایی اعزام می‌شوند.

وی همچنین از فعالیت دندانپزشکی در مدارس شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده امسال خدمات دندانپزشکی در سطح مدارس شهرستان شتاب بیشتری می‌گیرد.

آخوندی به طرح بسیج سلامت در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: هزار و ۲۰۰ مرکز توزیع مواد غذایی سرکشی شده و سلامت همه مردم برای ما خیلی اهمیت دارد و در ایام نوروز ۲عرضه مواد غذایی دراین شهرستان تعطیل شدند.

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان دیر افزود: در حوزه درمان عقب افتاده‌ایم و حتی شمال استان خوب عمل کرده‌اند و موفق به جذب خیرین سلامت شدند. از همه خیرین می‌خواهیم تا توجه ویژه به حوزه سلامت داشته باشند و ما دست خیرین عزیز را میبوسیم و انتظار داریم یاری‌گر ما باشند.

وی عنوان داشت: ۱۰۰ درصد پرونده‌ها در حوزه بهداشت الکترونیکی شده و در سال گذشته خدمات سلامت به ۴۸۰ هزار نفر ارائه شد.

وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی خدمات دندانپزشکی در روستاهای شهرستان دیر پس از اجرای طرح تحول سلامت، گفت: سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در حوزه سلامت شهرستان دیر هزینه شده است.

کد خبر 4278288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha