۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۲۸

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم خبر داد؛

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور بیش از ۲هزار نفر در قم

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور بیش از ۲هزار نفر در قم

قم - رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار ۲۴۴ نفر در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، امین مقومی اظهار داشت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، برق و نقشه‌برداری همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون اظهار داشت: در مجموع دو هزار ۲۴۴ نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم افزود: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می‌شود و این افراد می‌توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

وی گفت: در رشته عمران، معماری، مکانیک و برق دو آزمون محاسبه و نظارت برگزار می‌شود و نحوه برگزاری آزمون در رشته معماری نیز به صورت تستی و تشریحی است و علاوه بر آن در رشته‌های عمران و معماری آزمون اجرا نیز برگزار می‌شود.

 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم ادامه داد: آزمون اجرا و نظارت در رشته‌های عمران و معماری و آزمون رشته نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک در دو نوبت صبح و عصر در روز پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون طراحی معماری، مکانیک و برق و آزمون محاسبات عمران نیز در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

مقومی گفت: داوطلبان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان می‌توانند کارت ورود به جلسه را با مراجعه به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشانی اینترنتی www.inbr.ir دریافت کنند.

کد خبر 4291182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha