۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۳۹

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد؛

توجه به توزیع جغرافیایی مراکز توانبخشی در کشور

توجه به توزیع جغرافیایی مراکز توانبخشی در کشور

رئیس جمعیت هلال احمر، گفت: مراکز توانبخشی از جمله مراکز درمانی هستند که می بایست با پراکنش مناسب جغرافیایی به حد استانداردهای لازم در سطح کشور برسند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علی اصغر پیوندی، در مراسم افتتاح همزمان ۹ مرکز توانبخشی در کشور، افزود: ایران کشور پرحادثه ای است و این مسئله ایجاب می کند تا در تمامی مراحل رسیدگی به آسیب دیدگان چه در شرایط اضطراری پس از حادثه و چه در درازمدت توان خدمات دهی خود را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: مراکز توانبخشی از جمله مراکز درمانی هستند که می بایست با پراکنش مناسب جغرافیایی به حد استاندارد های لازم در سطح کشور برسند چرا که آسیب دیدگان عصبی و حرکتی به سختی امکان جابجایی دارند و به همین ترتیب لازم است تا مراکز توانبخشی جامع در پهنه جغرافیایی کشور گسترش یابند. اقدام امروز گامی در همین مسیر است.

رئیس جمعیت هلال احمر در آئین افتتاح همزمان ۹ مرکز جامع توانبخشی هلال احمر در سراسر کشور از حمایت های رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این نهاد مردمی برای پیشبرد اهداف انساندوستانه هلال‌احمر و توسعه خدمات به مردم تقدیر و تشکر کرد.

پیوندی با تقدیر از تلاش ها و حمایت های رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم تا این نهاد مردمی مورد حمایت بیشتر مردم، دولت، مجلس و خیرین قرار گیرد تا بتواند خدمات ارزنده‌تری را به هموطنان ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه هلال‌احمر همواره با تکیه بر اصول و اهداف اساسی خود خدمات مورد نیاز مردم را به آنها ارائه کرده و به عبارتی نهادی از خود مردم و برای مردم است، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر در بخش درمان وظیفه مستقیمی ندارد، اما به منظور افزایش تاب‌آوری در جامعه وظیفه ارائه خدمات توانبخشی برای دستیابی به جامعه‌ای با نشاط و شاداب بر عهده این نهاد مردمی است.

کد خبر 4295395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha