۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۳۷

مسئول برگزاری جشنواره استانی «دین و رسانه» در همدان عنوان کرد:

ارسال ۷۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «دین و رسانه» استان همدان

ارسال ۷۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «دین و رسانه» استان همدان

همدان- مسئول برگزاری جشنواره استانی «دین و رسانه» در همدان از ارسال ۷۱۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

علی صیادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فرصت ارسال آثار به جشنواره «دین و رسانه» از ۲۵ دی‌ماه تا پایان بهمن‌ماه ۹۶ بوده است، گفت: اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور اهالی رسانه برگزار می‌شود.

وی گفت: در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره کارگاه ارتقا سواد رسانه ای ویژه اصحاب رسانه استان و بخشی از شبکه تبلیغ سازمان تبلیغات که شامل مبلغین، مداحان، فعالین امور دینی و قرانی است برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری جشنواره استانی «دین و رسانه» در ادامه با اشاره به اینکه فراخوان دومین جشنواره دین و رسانه در ۴ بخش برگزار شد، گفت: نخستین جشنواره در مجموع ۲ بخش داشت که شامل ارسال آثار رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و مطبوعات محلی و بخش عکس بود.

وی بابیان اینکه در این جشنواره دو بخش فیلم کوتاه داستانی و مستند و فضای مجازی نیز اضافه شد، گفت: در مجموع ۷۱۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره دین و رسانه ارسال شد.

صیادی با اشاره به اینکه آثار برگزیده شامل ۱۶ اثر از رسانه‌های مکتوب، ۶ اثر فیلم کوتاه و داستانی، ۴ عکس و یک مورد تولیدات فضای مجازی است، گفت: ۲۷ نفر از شرکت کنندگان در جشنواره تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به تجلیل ۲۰ فعال حوزه فرهنگی و دینی گفت: این افراد نیز در زمینه تولید و انتشار محتوی فرهنگی، دینی در رسانه‌ها فعالیت داشته‌اند.

مسئول برگزاری جشنواره استانی «دین و رسانه» بابیان اینکه در این جشنواره در مجموع از ۴۷ نفر تجلیل می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه نشر محتوی فرهنگی، دینی در رسانه‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به رسالت عظیم رسانه‌ها در حوزه تبلیغات دینی و فرهنگی، گفت: امیدواریم اهالی رسانه اهتمام بیشتری نسبت به این مسئله داشته باشند و نسبت به تهیه محتوی خبری شامل مقاله، یادداشت و پوشش‌های مناسب فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی اقدام کنند.

صیادی عنوان کرد: امیدواریم در سومین جشنواره‌ که امسال کلید خواهد خورد شاهد اهتمام ویژه اصحاب رسانه استان باشیم و آثار منتخب خود را برای جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه در بخش فیلم کوتاه این جشنواره ۳۸ فیلم به دبیرخانه ارسال شد، گفت: سعی بر این است در سومین جشنواره دین و رسانه از ظرفیت صداوسیما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، شورای فرهنگی روابط عمومی‌ها و خانه مطبوعات استان همدان استفاده شود.

کد خبر 4295427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha