۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰

آغاز ثبت نام طرح تخصصی حفظ نیم روزی یکساله قرآن و نهج البلاغه

آغاز ثبت نام طرح تخصصی حفظ نیم روزی یکساله قرآن و نهج البلاغه

ثبت نام طرح تخصصی حفظ نیم روزی یکساله قرآن و نهج البلاغه از سوی موسسه برتر آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام طرح تخصصی حفظ یکساله قرآن و نهج البلاغه به صورت نیم روزی و روزانه از اردیبهشت ماه ۹۷ ویژه پسران ۱۲ تا ۲۳ سال توسط موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان آغاز شد.

این طرح با هدف تلفیق قرآن و عترت بوده و علاقه مندان آشنایی به معارف قرآن و اهل بیت علیه السلام می توانند با مراجعه به شعبه مرکزی موسسه امیرالمومنین علیه السلام به آدرس میدان کمال الملک، جنب بازار رضا و یا تماس با شماره های۵۵۴۷۲۸۰۱- ۰۹۱۳۵۹۴۴۱۵۷ جهت ثبت نام اقدام نمایند.

مدیر عامل موسسه امیرالمومنین علیه السلام با اشاره به اینکه ثبت نام تا پایان خرداد ماه ادامه دارد؛ افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در خصوص کتاب نهج البلاغه که «امروز بیشتر از همیشه، ملت و جامعه اسلامی ما به نهج البلاغه نیازمند است» و به دنبال ابراز علاقه از سوی حافظان قران و علاقه مندان آشنایی با معارف اهل بیت علیه السلام موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان به اجرای طرح تخصصی حفظ یکساله قرآن و نهج البلاغه می پردازد.

وی ضمن اشاره به مزایای برگزاری این طرح نظیر؛ اعطای گواهی نامه پایان دوره و تجلیل از نفرات برتر و استعدادهای درخشان خاطر نشان کرد: این طرح به همراه برنامه های فرهنگی، اردویی و ورزشی اجرا می شود. 

کد خبر 4297404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha