۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱

مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد:

برپایی روزانه ۱۱۰ محفل جزء‌خوانی قرآن در تویسرکان

برپایی روزانه ۱۱۰ محفل جزء‌خوانی قرآن در تویسرکان

تویسرکان - مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان از برپایی روزانه ۱۱۰ محفل جزء خوانی قرآن در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی کاروند صبح یکشنبه در شورای قرآن بابیان اینکه همزمان با ماه رمضان در بیش از ۱۱۰هیئت مذهبی، مسجد، بقاع متبرکه و محفل مذهبی طرح جزء خوانی قرآن کریم به شکل گروهی و جمعی برگزار می‌شود، گفت: با همکاری ۱۱۲ روحانی اعزامی، بومی، مستقر و هجرت و ۵۰ هیئت مذهبی فعال در شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه این شهرستان، روزانه بیش از ۱۱۰ مجلس جزء خوانی قرآن در مساجد، بقاع متبرکه، حسینیه‌ها، مؤسسات قرآنی و مراکز فرهنگی شهرستان و توابع برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰۰ مسجد، هیئت مذهبی، بقاع متبرکه، انجمن اسلامی و موسسه قرآنی و کانون فرهنگی در شهرستان تویسرکان عنوان کرد: برپا شدن سفره‌های فضیلت و رحمت الهی همراه با تلاوت قرآن به نورانیت و معنویت جامعه کمک می کند.

مدیرتبلیغات اسلامی تویسرکان قرآن را مددرسان انسان‌های آگاه و بیدار در نشر نور و برکت واقعی توصیف کرد و ادامه داد: در ماه رمضان که به نام بهار قرآن مشهور است سعی شده با برگزاری محافل و مجالس قرآنی همه افراد جامعه از آثار قرآن کریم و کلام نورانی الهی استفاده کنند.

حجت الاسلام کاروند بر ترویج فرهنگ قرآن آموزی و قرآن خوانی در جامعه و پیاده کردن دستورات قرآن در زندگی روزمره تأکید کرد.

وی همچنین با بیان اینکه در ماه رمضان مبلغان مذهبی در مساجد این شهرستان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: با اعزام این مبلغان و مبلغات مذهبی به مساجد در مناطق مختلف شهری و روستایی علاوه بر جلسات تفسیر، ختم قرآن، نشست های گفتمانی و مباحث روز در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، نماز جماعت نیز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی تویسرکان نیز از اعزام مبلغات به مناطق مختلف تویسرکان در ماه رمضان سالجاری خبر داد.

محمد موسی جوکار تعداد مبلغات اعزام شده ماه رمضان را ۳۲نفر اعلام کرد و افزود: خواهران مبلغه در ماه رمضان برنامه های فرهنگی و قرآنی اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به اعزام ۱۱۲ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه ۷ دهستان این شهرستان در ماه رمضان، گفت: حوزه تبلیغ مبلغات پایگاه های مقامت بسیج خواهران، هیئات مذهبی و حسینیه های شهر و روستاهای شهرستان تویسرکان است.

کد خبر 4301216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha