۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۱۰

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند خبرداد:

فعالیت ۳۵ مبلغه دینی در مساجد شهرستان نهاوند

فعالیت ۳۵ مبلغه دینی در مساجد شهرستان نهاوند

نهاوند - کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ۳۵ مبلغه دینی در راستای تبلیغ شعائر اسلامی و بیان احکام بانوان در مساجد شهری و روستایی نهاوند درحال فعالیت تبلیغی هستند.

علی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ۳۵ نفر از مبلغات توانمند و آموزش دیده نهاوندی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه معصومیه در ماه رمضان به مساجد شهری و روستایی شهرستان نهاوند اعزام شده اند.

وی افزود: هدف از اعزام مبلغات به مساجد، بیان احکام بانوان، پاسخ به سئوالات و شبهات اعتقادی و جذب نسل جوان و نوجوان به سمت آموزه های دینی و معنوی است.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: فعالیت مبلغات اعزامی از ۲۷ اردیبهشت ماه آغازشده و به مدت یک ماه تا پایان ماه رمضان در مساجد شهری و روستایی ادامه خواهد داشت.

وی از تلاوت قرآن در ماه رمضان بعنوان شاخص ترین برنامه نام برد و گفت: حضور در جلسات ختم قرآن و جزء خوانی کتاب الهی در جای جای شهرستان نهاوند درحال برگزاری است.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به آداب و روسوم مردم این منطقه در ماه رمضان گفت: افطاری دادن، پخت غذای نذری، کمک به ایتام، حضور گسترده مردم در نمازهای جماعت، برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)، گرامیداشت شبهای قدر و آماده شدن برای اقامه نماز عید سعید فطر از جمله برنامه های مردم نهاوند در ماه رمضان است.

کد خبر 4305035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha