۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۵

طی یک نظرسنجی؛

محمد حسین طباطبایی، الگوی حفظ قرآن شد

محمد حسین طباطبایی، الگوی حفظ قرآن شد

درنظرسنجی ای که غرفه طرح ملی حفظ در خصوص انتخاب قهرمان قرآنی و الگوی برای حفظ گذاشت محمد حسین طباطبایی از سوی بازدید کنندگان به عنوان مشوق افراد به حفظ قرآن منتخب شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین طباطبایی به عنوان چهره تاثیر گذار و الگو در زمینه حفظ قرآن انتخاب شد. بیست وششمین نمایشگاه قرآن در غرفه ستاد طرح ملی حفظ نظرسنجی جهت انتخاب قهرمان قرآنی به عنوان یک الگو و مشوق به حفظ قرآن گذاشته شد.

در این طرح علیرضاشاهسونی؛ مرحوم سید مهدی فاطمیان، سید محمد حسین طباطبایی، محمد حاج ابوالقاسم و شهریار پرهیزکار به عنوان قهرمانان قرآنی نظر سنجی شدند که از بین آنها محمد حسین طباطبایی با کسب ۴۸ درصد، و شهریار پرهیزکار با ۳۷ درصد به عنوان الگوی تشویق کننده به امر حفظ از سوی بازدید کنندگان منتخب شدند.

در همین راستا محمد حسین طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: از آنجایی که فعالیت های موسسات در یک مکان واحد عرضه می شود بسیار مطلوب است.

 وی ادامه داد: یک سری از نوآوری هایی را در بحث آموزش و الفاظ قرآنی در قالب طرح های گرافیکی در فضای مجازی دیدیم که روش های خلاقانه و نویی را استفاده کرده و استقبال مردم از فعالیت های موسسات بسیار زیاد بوده است.

این نابغه قرآنی افزود: موسسات در فضای خاصی آموزش می دهند اما در نمایشگاه قرآن با بخش گسترده ای از جامعه روبرو هستند و میتوانند از این طریق اکثر روش های آموزشی را بکار بگیرند.

 این الگوی قرانی در پایان تصریح کرد: امیدوارم برنامه های که در آن موسسات امکان ظهور و بروز داشته ادامه یافته و حمایت های لازم چه بصورت مادی، معنوی و علمی از طرح های موسسات و فعالیت ها انجام شود. خوب است این نمایشگاه در طول سال تداوم داشته و یکبار در سال بسنده نشود و فعالیت های آن به صورت مستمر ادامه یابد.

کد خبر 4317089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha