۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۰۷

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

۶ مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مرکزی احداث می شود

۶ مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مرکزی احداث می شود

اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از اخذ موافقت برای احداث شش مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از خیران مدرسه ساز استان مرکزی در اراک اظهار داشت: مدرسه مقدس ترین بنایی است که بشر توانسته بسازد و کسانی که در ساخت چنین بنای مقدسی مشارکت می کنند نیز قطعا اجر بالایی نزد پروردگار و مردم دارند.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: خیران افرادی هستند که خداوند به آنها عنایت کرده و توفیق انجام کار خیر و نیک را داده و این تلاش مادی و معنوی به شایستگی جبران می شود.

کریمی بیان کرد: مجمع نمایندگان استان مرکزی همواره تلاش داشته تا حامی نهاد آموزش و پرورش و فرهنگیان و خیران این حوزه باشد.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: در رابطه با مدرسه سازی در استان، تلاش های بسیار از سوی بنده و دیگر نمایندگان استان برای تامین اعتبار صورت گرفته و در این راستا تامین بودجه و مجوز ساخت شش مدرسه از ستاد اجرایی فرمان امام حاصل شده است.

وی تصریح کرد: این شش مدرسه مقرر است در شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان احداث شود که تامین اعتبار آن انجام شده است.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت تلاش دارد اعتبارات لازم را تامین کند اما با توجه به محدودیت هایی که با آن روبرو است، نمی تواند پا به پای جمعیت عظیم و اقیانوس ملت حرکت کند و در این مسیر نیازمند مشارکت مردمی و مساعدت خیران است.

کریمی اضافه کرد: این مردم هستند که می توانند کارهای بزرگ انجام داده و گام های بلند بردارند تا بتوانیم کمبودها را در جامعه رفع کنیم.

کد خبر 4326907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha