۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۴

بازوند:

بیمارستان نیمه‌کاره پاوه نماد خلف وعده شده است

بیمارستان نیمه‌کاره پاوه نماد خلف وعده شده است

کرمانشاه_ استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه نزدیک به یک دهه پیش آغاز شده است، گفت: این پروژه امروز به‌ نمادی از خلف وعده تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند امروز شنبه در نشست پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان پاوه، اظهار داشت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه تبدیل به یک مطالبه تاریخی در افکار عمومی مردم اورامانات شده است.

وی افزود: احداث این پروژه نزدیک به یک دهه پیش آغاز شده است که امروز تبدیل به‌نمادی از خلف وعده شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای اینکه ما هم مشمول این خلف وعده ها نشویم، این پروژه باید به هر شکل ممکن در سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

بازوند تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ملزومات اتمام و تجهیز این پروژه را هرچه سریع‌تر جمع‌بندی و ارائه کند تا اداره‌کل راه و شهرسازی موانع احداث را در اسرع وقت برطرف کند.

وی همچنین با اشاره به وجود بازارچه‌های مرزی در این شهرستان بیان داشت: بازارچه‌های مرزی خدمات ملی دارند و باید بودجه ملی برای آنها در نظر گرفته شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان پاوه بیان داشت: گردشگری بدون زیرساخت‌های حمل و نقل مناسب محقق نمی‌شود و برای توسعه گردشگری در اورامانات باید وضعیت راه‌های آن استانداردسازی شود.

کد خبر 4334442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha