۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین:

بررسی مشکلات ۱۱۷ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی در قزوین

بررسی مشکلات ۱۱۷ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی در قزوین

قزوین- رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان قزوین گفت: در سه ماهه نخست سال جاری مشکلات ۱۱۷واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شدو تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پرزحمت روز شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین، مدیران دستگاه های اجرایی استان و بانک ها در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در چهار ماهه نخست سال ۹۷ ارائه کرد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین گفت:در سه ماهه نخست سال ۹۷ برای ۱۱۷ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین مطرح و تصمیم گیری شده و در مجموع ۲۲۱ مصوبه داشته است که از این مصوبات ۶۰ درصد مربوط به بانک و ۹/۵ درصد مربوط به اداره امور مالیاتی و ۱۲/۲ درصد مربوط به تامین اجتماعی و ۱۸ درصد مربوط به سایر دستگاههای اجرایی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین همچنین در ادامه ضمن اشاره به آخرین مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۷ گفت:تاکنون ۶۰ درصد این مصوبات انجام شده است و ۴۰ درصد مصوبات در دست اقدام است.

در ادامه جلسه امروز به مشکلات ۴ واحد در بخش های تولیدی، صنعتی و کشاورزی در غالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رسیدگی و تصمیمات لازم در کارگروه اتخاذ شد.

کد خبر 4340514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha