۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۲۲:۳۶

امام جمعه موقت تهران:

دشمن به دنبال جدا کردن مردم از دین و انقلاب است

دشمن به دنبال جدا کردن مردم از دین و انقلاب است

شهرکرد - امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن به دنبال جدا کردن مردم از دین و انقلاب است تا به اهداف شوم خود جامعه عمل بپوشاند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه سه شنبه در یادواره شهداری روحانی در بروجن با اشاره به اینکه شهدا افتخار دین هستند، اظهار داشت: همه ما مدیون شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم.

وی عنوان کرد: امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدا است و امنیت امروز جامعه دستاورد خون شهدا است که پنهان شدنی نیست و ماندگار است. حاکمیت دین در کشور ارمغان خون شهدا است، در طول تاریخ ایران هیچگاه دین در عرصه حاکمیت قرار نداشته است وحاکمیت دین در کشور به برکت خون شهدا ایجاد شده است.

خون پاک شهدا دین را به صحنه آورد

وی بیان کرد: ۴۰ سال حکومت دین در کشور در تاریخ ایران بی سابقه است و خون پاک شهدا دین را به صحنه آورد.

 امام جمعه موقت تهران در ادامه تصریح کرد:مسئله دشمن با کشور بحث دین است. دشمن می داند که ما بمب اتم نداریم و به دنبال آن نیز نیستم، تمام حرف دنیای استکبارحکومت دین در کشور است.

وی بیان کرد: همه می دانند که حقوق بشر در جایی رعایت شود آن ایران است و جایی که نقض حقوق بشر صورت گیرد آن آمریکا است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه استقلال نظام اسلامی از دستاورد های دیگر خون شهدا است، بیان کرد: در طول تاریخ تمام دولت ها و حاکمیت ها تحت کشور های دیگر همچون انگلیس و آمریکا بوده اند و تنها دوره ای که ایران به استقلال رسیده است دوره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ۳۵ انتخابات برگزار شده است که این مهم از دستاردهای انقلاب اسلامی است.

 امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امنیت بالاترین نعمت است و زیر ساخت های هر خدمتی امنیت است. امن ترین کشور منطقه کشور ایران است که این امنیت در سایه تلاش های فراوان نیروهای امنیتی، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، نیروهای مسلح، ارتش، نیروهای سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی، وزارت دفاع ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه خود باوری ملی از دیگر دستاوردهای خون شهدا است، اظهار داشت: دشمن می داند که ما بمب اتم نداری و به دنبال آن نیستیم و هراسی از آن ندارد بلکه هراس دشمن از فناوران هسته ای کشور است.

آیت الله خاتمی بیان کرد:غنی سازی ۲۰ درصد اورانیوم به همت دانشمندان هسته کشور انجام شده است و دانشمندان هسته ای توانمندی غنی سازی ۳۰ و ۴۰ درصدی را نیز دارند که این امر خود باوری هسته ای است.

ایران در حمایت از حزب الله یک لحظه هم عقب نخواهد ایستاد

وی بیان کرد: فن آوران در کشور ماهواره ساختند و در فضا در مدار قرار دادند و خودباوری ملی میوه ارزشمند انقلاب اسلامی است که شهیدان به ارمغان آوردند.

 امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه آمریکایی ها در زمان رئیس جمهور سابق  آمریکا اهدافی را در پیش رو داشتند، بیان کرد: جلوگیری از دستیابی کشور به فناوری های هسته ای از مهمترین اهداف آمریکایی ها بوده است.

وی عنوان کرد: مانع نشدن ایران برای ایجاد خاورمیانه جدید از دیگر اهداف آمریکایی ها بوده است که آمریکا در این زمینه می خواست لبنان، عراق  سوریه در مشت محکمش باشند.

وی تاکید کرد: جلوگیری از حمایت ایران از حزب الله فلسطین از دیگر اهداف آمریکایی ها بوده است که در تمام این عرصه ها ناکام ماندند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: ایران تا آخر از حزب الله و فلسطین حمایت می کند و یک لحظه هم عقب نخواهد ایستاد.

وی خاطر نشان کرد: قدرت موشکی ایران مایه سربلندی کشور است و امروز قدرت دفاعی ایران در حدی است که اگر دشمن بخواهد آسیبی به این کشور بزند، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

آیت الله خاتمی بیان کرد: اقتدار موشکی ایران شعار نیست و واقعیت است و اقتدار موشکی کشور موجب هراس دشمنان شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در حال حاضر اهداف جدیدی در دستور کار دارند، تاکید کرد: می خواهند القا کنند که دین توانایی اداره حکومت را ندارد و تمام مشکلات ایجاد شده به خاطر دین است. در چهل سال گذشته هر گاه به دین عمل کرده ایم موفق بوده ایم و هر گاه به دین عمل نکرده ایم از آن همان نقطه آسیب دیده ایم.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: جدا کردن مردم از دین و انقلاب از دیگر اهداف دشمن در حال حاضر است که ایجاد فشار های اقتصادی از مهمترین برنامه های دشمن به شمار می رود. می خواهند مردم را خسته کنند تا کوتاه بیایند و از انقلاب و دین جدا شوند و باید به دشمنان کشور گفت که مردم ایران کسانی هستند که دشمن را خسته می کنند اما خود خسته نمی شوند.

کد خبر 4343509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha