۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹

روایت سفرنامه مشهد الرضا در «عطر خدا»

روایت سفرنامه مشهد الرضا در «عطر خدا»

بهروز رضوی با روایت سفرنامه مشهد الرضا از برنامه «عطر خدا» در روز ولادت حضرت امام رضا (ع) شنوندگان را همراهی می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، رضا صفری تهیه کننده ویژه برنامه ولادت امام هشتم گفت: برنامه «عطر خدا» مستند ترکیبی ویژه ولادت امام رضا (ع) است که در بخش ها و آیتم های متنوع از ساعت ۱۵ تا ۱۷ پخش می شود. در بخشی از این برنامه بهروز رضوی گوینده، مجری تلویزیون و بازیگر سفرنامه مشهد الرضا را روایت می کند که با توصیف فضای حرم مطهر و حال و هوای زائران، مخاطبان را به مشهد مقدس می برد.

وی افزود: یکی از بخش های این برنامه بازگویی خاطرات مجریان تلویزیونی است؛ خاطراتی از سفری که به مشهد مقدس داشته اند. امیرحسین مدرس، حسین رفیعی، محمدرضا حسینیان، رسالت بوذری و... از مجریانی هستند که در برنامه «عطر خدا» خاطراتشان را نقل می کنند.

 علاوه بر این در این برنامه درباره زیارت امام رضا (ع)، فضائل و برکات زیارت حرم مطهر گفتگو می شود، اهمیت زیارت حرم امام رضا (ع) نسبت با سایر ائمه، زیارت از راه دور و مصاحبه با خادمان حرم از دیگر بخش هایی است که به صورت ویژه تدارک دیده شده است.

 صفری یادآور شد: دوران غیبت امام زمان (عج) از نگاه امام رضا (ع) با کارشناسی سیدمجتبی حسینی بررسی می شود و محسن فرهمند کارشناس مذهبی برنامه هم اهمیت امامت امام هشتم را بررسی می کند و به تحلیل فرقه واقفیه می پردازد.

وی در پایان گفت: برگزیده سخنان بزرگان، پیرامون زیارت و اهمیت دوران امام رضا (ع) و جایگاه ایشان نزد شیعیان از دیگر بخش هایی است که از برنامه «عطر خدا» تقدیم حضور مخاطبان می شود.

«عطر خدا» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که با گویندگی محمدرضا علی اکبری و فاطمه نصرآبادی، روایت های بهروز رضوی و مهدی رستمی، گزارش هایی از زهرا افشارنژاد روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

کد خبر 4355751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha