۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۸:۳۶

معاون امور استان‌های صدا و سیما:

جشنواره تولیدات تلویزیونی زمینه ساز معرفی هنرمندان بومی است

 جشنواره تولیدات تلویزیونی زمینه ساز معرفی هنرمندان بومی است

شهرکرد- معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی زمینه ساز معرفی هنرمندان بومی استان ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دارابی شامگاه پنج شنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما با اشاره به اینکه جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی زمینه ساز معرفی هنرمندان بومی استان ها است، گفت: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها نقش مهمی در معرفی استان ها و ظرفیت های هر منطقه دارد.

 معاون امور استان‌های صدا و سیما بیان کرد: یک هزار بازیگر، هنرمند، کارگردان  و ...  در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صدا و سیما شرکت می کنند و این هنرمندان به عنوان سفیران نقش مهمی در معرفی استان میزبان دارند.

وی بیان کرد: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صدا و سیما  فراگیر ترین جشنواره فرهنگی در سطح کشور است که تمام بخش های هنری از جمله سیما، صدا، موسیقی، فضای مجازی و ... را در بر می گیرد.

پنج استان کشور در نوبت برگزاری جشنواره تولیدات تلویزیونی مراکز استان ها هستند

 معاون امور استان‌های صدا و سیما تاکید کرد: پنج استان کشور در نوبت برگزاری این جشنواره هستند.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری در سالجاری میزبان برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صدا و سیما  است، بیان کرد: برگزاری این جشنواره در چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در ارتقای بخش تولیدات رادیویی و تلویزیونی این استان خواهد داشت.

 معاون امور استان‌های صدا و سیما بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های پر ظرفیت کشور است که باید از ظرفیت رسانه برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های این استان بهره گیری بیشتر کرد  تا زمینه توسعه بیشتر این استان فراهم شد.

کد خبر 4376699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha