۳ شهریور ۱۳۹۷، ۲۳:۴۷

معاون امور استان های صداوسیما:

جشنواره تولیدات صداو سیما گسترده ترین جشنواره رسانه ای کشور است

جشنواره تولیدات صداو سیما گسترده ترین جشنواره رسانه ای کشور است

شهرکرد- معاون امور استان های صداوسیما گفت: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی صداوسیما به لحاظ قدمت و فراگیر بودن با شناسنامه ترین و گسترده ترین جشنواره رسانه ای کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دارابی شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما در منطقه سیاحتی چغاخور چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برگزاری بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما  همزمان شده است با هفته دولت و این مهم را به فال نیک می گیریم.

وی با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: شهید رجایی و شهید باهنر الگوی کارگزاران نظامی اسلامی هستند و در خدمت، پاکدستی، شجاعت، انقلابی گری و ساده زیستی الگو بوده اند.

معاون امور استان های صداوسیما عنوان کرد: بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی عزت، امنیت، مشارکت مردمی، مردم سالاری دینی و استقلال  را برای مردم ایران به ارمغان اورد.

دارابی بیان کرد: مردم در چهل سال پس از انقلاب اسلامی به رغم وجود توطئه های دشمن، تحریم ها، جنگ تحمیلی و ... به توفیقات ارزشمندی دست یافتند  و در جنگ اراده ها پیروز شدند.

معاون امور استان های صداوسیما تصریح کرد: در حال حاضر دشمن با توطئه های مختلف به دنبال ضربه زدن به امنیت، و استقلال و امنیت کشور است.

وی گفت: دشمن با اعمال تحریم ها و نقض پیمان ها به دنبال فشار بر مردم کشور است.

وی با بیان اینکه مشکلات و مطالباتی از گذشته وحال در سطح جامعه وجود دارد و باید این مشکلات و مطالبات شنیده شود، ادامه داد:  البته در میان این صداها متن ها و مطالبی شنیده می شود که با ارتباطی با مطالبات مردمی ندارد و از سوی دشمن جهت دهی شده است.

صدا و سیما زبان مردم است

معاون امور استان های صداوسیما ادامه داد: مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در طول چهل سال گذشته به صورت شبانه روزی  برای آبادانی و سازندگی در خدمت مردم بوده اند.

وی تاکید کرد: مدیران استانی صداو سیما باید توجه کنند که صدا و سیما زبان مردم است و باید صداو سیما در کنار مردم باشد. صدا و سیما پل ارتباطی بین مردم و مسئولان به شمار می رود. برخی انگ می زنند که صداو سیما دولتی شده است و اگر صداو سیما اقدامات دولتمردان و مسئولان را منعکس می کند برای امید است.

وی بیان کرد: در سال چهل سالگی پیروز ی انقلاب اسلامی هستیم و باید دستاورد های نظام اسلامی معرفی شود تا توطئه های دشمن خنثی شود و باید اقدامات و دستاورد ها به خوبی منعکس شود.

جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صداو سیما با شناسنامه ترین جشنواره رسانه ای کشور است

وی با اشاره به برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی، بیان کرد: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما از سال ۷۲ در حال برگزاری است و این جشنواره به لحاظ قدمت، فراگیر بودن با شناسنامه ترین و گسترده ترین جشنواره رسانه ای کشور است.

معاون امور استان های صداوسیما تاکید کرد: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما فرصتی برای شناسایی استعداد ها، آموزش و انتقال تجربه ها است و امیدواریم در طول این سه روز به اهداف این جشنواره دست یایم.

احیای ظرفیت های بومی زمینه ساز خنثی شدن توطئه های دشمن است

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی نیز در این جشنواره گفت: احیای ظرفیت های بومی زمینه ساز خنثی شدن توطئه های دشمن است.

اردشیر نوریان با اشاره به اینکه احیای ظرفیت های بومی زمینه ساز خنثی شدن توطئه های دشمن است، اظهار داشت: صدا و سیما در مسیر تقویت ظرفیت های فرهنگی و احیای ظرفیت های بومی حرکت کند.

وی بیان کرد: کسانی که در مسیر تولید برنامه های فرهنگی و احیای ظرفیت های بومی حرکت می کنند قلب دشمن را در یک جنگ رسانه هدف قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ابزار دشمن امواج رسانه برای مبارزه با انقلاب است، بیان کرد: احیای ظرفیت های بومی و اعتقادات بهترین سپر دفاعی در مقابل توطئه های دشمن است.

به گزارش مهر، در پایان مراسم افتتاحیه جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما از قهرمانان ورزشی، نخبگان و کارافرینان و هنرمندان این استان تقدیر شد.

در این مراسم از داریوش صمیمی(قهرمان پرتاب دیسک)، محمد ارزنده (قهرمان دوومیدانی)، موعود بنیادی فر(داور برتر فوتبال)، مجید ابن علی(نخبه علمی)، ارسلان خالدی فر(نخبه علمی) پروین برادران(کارآفرین)   و زنده یاد مسعود بختیاری(هنرمند) تقدیر شد.

کد خبر 4384505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha