۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۱۶

ادای احترام رئیس بنیاد شهید به شهدای مدافع حرم قم

ادای احترام رئیس بنیاد شهید به شهدای مدافع حرم قم

حجت‌الاسلام شهیدی با حضور در گلزار مطهر شهدای بهشت معصومه(س) قم به مقام شهدای این استان ادای احترام کرد و با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایثار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی امروز ۵ شهریورماه به نمایندگی از دولت به استان قم سفر کرد و در بدو ورود مورد استقبال سید مهدی صادقی استاندار قم قرار گرفت.

وی با حضور در گلزار مطهر شهدای بهشت معصومه(س) قم به مقام شهدای این استان ادای احترام کرد و با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد در ابتدای حضور در استان قم ضمن تبریک میلاد با سعادت امام هادی (ع) و گرامی داشت هفته دولت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده است اعضای هیئت دولت در هفته دولت به استان‌ها سفر کنند و از نزدیک با مردم دیدار کنند.

معاون رییس جمهور افزود: این توفیق نصیب بنده شد تا در این برنامه به استان قم سفر کنم و از نزدیک با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران این استان و همچنین مراجع گران‌قدر عظام دیدار و گفت‌وگو کنم.

دیدار با علما و مراجع عظام تقلید، حضور در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به استان قم است.

کد خبر 4386263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha