۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۱۹

پرچم عزای حسینی در قلب پایتخت افراشته شد

پرچم عزای حسینی در قلب پایتخت افراشته شد

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش با اشاره به برافراشته شدن پرچم عزای حسینی در قلب پایتخت گفت: میادین و خیابان های اصلی، مساجد و هیات های سطح منطقه سیاه پوش شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین خدامی توضیح داد: چاپ و اکران ۱۵ تخته بنر عزای حسینی و نصب روی سازه های پرتابل سطح منطقه، اکران دو پرچم مشکی بر روی میله پرچم های ۴۵ متری سطح منطقه، سیاه پوش نمودن میادین و معابر با ریسه های پارچه ای مشکی به متراژ ۸۵۰۰ متر طول و سیاه پوش نمودن ساختمان های اداری منطقه و نواحی شش گانه با ریسه های پارچه ای مشکی از جمله اقدامات صورت گرفته است.

خدامی همچنین از توزیع کارتن پلاست و مخازن تفکیک زباله به مساجد و هیئات سطح منطقه خبر داد و گفت: به همت کارشناسان اداره پسماند توجهی ویژه به آموزش شهروندان در خصوص تفکیک زباله در مبدا در ایام محرم صورت گرفته و بنرهای اطلاع رسانی در اطراف هیئت ها نصب شده است.

او با اشاره به اینکه بهره برداری از ظروف پلاستیکی تجزیه پذیر نیز از مواردی است که هیئات می توانند مورد توجه قرار دهند، گفت: طی این سال ها به صورت گسترده در این زمینه فرهنگ سازی صورت گرفته تا با استفاده از ظروف تجزیه پذیر حامی محیط زیست باشیم.

خدامی همچنین گفت: نیروهای خدمات شهری و بازیافت قبل و بعد از مراسم به منظور پاکیزه سازی محیط شهری آماده خدمت رسانی هستند.

کد خبر 4400623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha