۱ مهر ۱۳۹۷، ۰:۱۷

فرمانده سپاه استان بوشهر:

حمله تروریستی امروز در اهواز نشان از ذلت دشمنان است

حمله تروریستی امروز در اهواز نشان از ذلت دشمنان است

دشتی- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اگر امروز شاهد برخی حوادث تروریستی در برخی از نقاط شهرها از جمله اهواز هستیم نشان از ذلت و خواری دشمنان انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار پاسدار علی رزمجو عصر شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح با بیان اینکه تداوم قیام ابا عبدالحسین(ع) اراده الهی است، اظهار داشت: خداوند اراده فرموده نهضت ابا عبدالله الحسین(ع) نسل به نسل پایدار بماند و این پایداری در انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس احیاء شد و این ویژگی ها در سراسر جبهه ها نمود پیدا کرد.

وی افزود: ایثار، فداکاری، ازخودگذشتگی، جان فشانی و غیره که در یاران ابا عبدالله الحسین(ع) رقم خورد در کربلاهای خوزستان و قله های غرب و آبهای نیلگون خلیج فارس نیز رقم خورد.

رزمجو بیان کرد: در دوران دفاع مقدس با انسجام، وحدت، اتحاد و همدلی ایستادگی کردیم و در مقابل رژیم بعثی علی رغم همه تجهیزات و حمایت های همه جانبه دشمنان به پیروزی رسیدیم.

وی گفت: هفته دفاع مقدس امسال با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تقارن پیدا کرده است و حضور پرشور شما عزیزان و دوستداران انقلاب یک صلابت دیگری به انقلاب ارزانی کرده است.

رزمجو تصریح کرد: امروز در حالی در چهلمین سال انقلاب قرار داریم که علی رغم همه توطئه ها و دسیسه های دشمنان در عرصه های مختلف طراحی های آنها یکی پس از دیگری خنثی شود و به فضل الهی در حال حاضر انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اگر امروز شاهد برخی حوادث تروریستی در برخی از نقاط شهرها از جمله اهواز هستیم نشان ازذلت و خواری دشمنان انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه هدف دشمن از تشکیل این تیم های تروریستی ناامن کردن کشور است، خاطر نشان کرد: دشمن از این موضوع غافل است که این اقدام آنها باعث می شود ملت و مسئولین متحدتر شوند.

کد خبر 4409301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha