۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷

دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی دانشگاه‌های منطقه ۹ منصوب شد

دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی دانشگاه‌های منطقه ۹ منصوب شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با صدور حکمی به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فردوسی مشهد، حمیدرضا طاهری معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی از سوی غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، در حکم دکتر طاهری آمده است: «نظر به‌مراتب دانش، تعهد و سوابق ارزنده در مدیریت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و به استناد تبصره ۲ از ماده ۵ دستورالعمل اجرایی شورای معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، به‌موجب این حکم جنابعالی را به مدت یک سال به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور منصوب می‌کنم.

امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و همکاری با دبیرخانه مرکزی شورای معاونان فرهنگی و اجتماعی مناطق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استقرار دبیرخانه منطقه در دانشگاه فردوسی مشهد و پیشبرد اهداف با همفکری و مشورت معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۹ موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 4416276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha