۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۷:۵۱

در رادیو گفتگو بشنوید؛

حضور سالمندان کهریزک در چشم و چراغ رادیو گفتگو

حضور سالمندان کهریزک در چشم و چراغ رادیو گفتگو

«چشم و چراغ» که برنامه‌ای با هدف بهره‌مندی از تجربیات سالمندان و بازنشستگان است، یازدهم مهر میزبان ۲ تن از سالمندان کهریزک خواهد بود و پای صحبت ها و درد و دل های آنها می نشیند.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو گفت و گو، «چشم و چراغ» عنوان برنامه ای جدید از رادیو گفت و گو است که تلاش می کند تا به مرور شرح حال و زندگی روزمره بازنشستگان و سالمندان بپردازد.

این برنامه که یکی از اهداف آن مطرح نمودن دغدغه ها و مسائل پیش روی این قشر از جامعه است، به دنبال ارائه راهکاری برای مرتفع شدن مسائل و مشکلات پیرامون بازنشستگان و سالمندان است.

«چشم و چراغ» که سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۰ تقدیم مخاطبان رادیو گفت و گو می‌شود، یازدهم مهر میزبان زهرا السادات شیخ الاسلامی و سلیمان خضایی از سالمندان کهریزک خواهد بود و پای صحبت ها و درد و دل های آنها می نشیند.    

مرضیه مقیمی از پزشکان کهریزک، حمیدرضا خاقان نژاد متخصص تغذیه و علی حدیدی فرد راهنمای گردشگری دیگر مهمانان این برنامه هستند که با چشم و چراغ همراه می شود.

علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت و گو همراه باشند.

کد خبر 4419059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha