۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۲

امیر خانزادی:

سازمان عقیدتی سیاسی چهره ارتش را به نور معنویت مزین کرد

سازمان عقیدتی سیاسی چهره ارتش را به نور معنویت مزین کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توانست با بصیرت افزایی کارکنان، چهره ارتش را به نور معنویت مزین نموده و مدال افتخار شجره طیبه را بر سینه این سازمان مردمی نصب نماید.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش طی پیامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، ۲۴ مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

«همرزم گرامی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی

ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سازمان عقیدتی سیاسی این مولود انقلاب اسلامی؛ با ایفای نقش موثر و قدرتمند در تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است با حضور معنوی و ارزشمند خود از طریق تقویت ایمان، توسعه باورهای دینی، سیاسی و بصیرت افزایی کارکنان، چهره ارتش را به نور معنویت مزین نموده و مدال افتخار "شجره طیبه" را بر سینه این سازمان مردمی و ولایتمدار نصب نماید.

ضمن گرامیداشت این روز، از درگاه خداوند متعال، تداوم کامیابی و توفیقات بیش از پیش حضرتعالی و همه خدمتگزاران به این نظام مقدس که فعالانه در عرصه‌ی ارتقای روحیه‌ی معنوی و ایمانی، تعمیق بصیرت سیاسی و توسعه فرهنگ جهادی در سطح آجا کوشش می نمایند را در خدمت به اسلام عزیز و میهن اسلامی تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حسین خانزادی»

کد خبر 4431942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha