۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۹:۰۶

در سال ۹۷؛

برگزاری سمپوزیوم چوب منتفی شد/ تامین نشدن منابع مالی

برگزاری سمپوزیوم چوب منتفی شد/ تامین نشدن منابع مالی

به گفته احمد رویایی رییس انجمن هنرهای تجسمی، برگزاری سمپوزیوم چوب در سال جاری منتفی شد.

احمد رویایی رییس انجمن هنرهای تجسمی درباره سمپوزیوم چوب که قرار بود آذرماه امسال برگزار شود به خبرنگار مهر گفت: برگزاری سمپوزیوم چوب که به عنوان یکی از برنامه‌های امسال انجمن هنرهای تجسمی تدارک دیده شده بود، به دلیل مشکلات اقتصادی و مالی سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار نخواهد شد.

این هنرمند پیشکسوت نقاشی اظهار کرد: سمپوزیوم چوب نیازمند جذب حامی و اسپانسر بود چراکه برگزاری‌اش چیزی حدود ۱۶۰ میلیون تومان پول نیاز داشت و در این میان قرار بود سازمان زیباسازی شهر تهران به عنوان حامی در کنار ما باشد ولی این سازمان با اعلام اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی قادر به همکاری در این سمپوزیوم نیست، انجمن هنرهای تجسمی را به این نتیجه رساند که حتی با کمک سایر مراکز هم برگزاری این سمپوزیوم عملی نیست بنابراین بهتر است برپایی آن را به سال های بعد موکول کنیم.

رییس انجمن هنرهای تجسمی تاکید کرد: فکر نمی‌کنم سمپوزیوم چوب در سال جاری برگزار شود زیرا فصل زمستان زمان مناسبی برای این رویداد هنری نیست.

وی درباره دیگر برنامه انجمن هنرهای تجسمی که اعلام شده بود تا پایان سال برپا می‌شود، گفت: فراخوان نمایشگاه نقاشی کودکان تا اواسط آبان ماه منتشر می‌شود و این برنامه همین ماه در باغ موزه نگارستان برگزار خواهد شد.

رویایی با بیان اینکه پوستر این نمایشگاه درحال آماده‌سازی است، تصریح کرد: در نمایشگاه نقاشی کودکان ۷ تا ۱۲ سال علاوه بر نمایش آثار که درنهایت برگزیده هم خواهد داشت، کارگاه‌های آموزشی نیز برپا خواهیم کرد.

وی در معرفی دیگر برنامه‌های امسال اظهار کرد:‌ ما یکسری کارگاه‌های آموزشی برای قشر بزرگسال داریم که فراخوان آن طی ۱۰ روز آینده منتشر می‌شود. این دوره‌های آموزشی با حضور چند مدرس برگزار خواهد شد که از جمله آنها مصطفی آل احمد است که در کارگاه «نوشتن با تصویر» شرکت خواهد کرد. دوره‌ آموزشی آل احمد شامل یک دوره یک یا دو روزه است که تا یک ماه آینده و دوره‌ ۲۰ جلسه‌ای آن بعد از فروردین سال ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

کد خبر 4434862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha