۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲

فرمانده سپاه قدس گیلان:

حضور زوار خارجی اربعین در گیلان اثرات معنوی بسیاری دارد

حضور زوار خارجی اربعین در گیلان اثرات معنوی بسیاری دارد

آستارا- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شرایط خوب اسکان و پذیرایی از زوار خارجی در شهرستان مرزی آستارا، گفت: حضور زوار خارجی فضای معنوی خاصی به استان گیلان داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردارمحمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان صبح سه شنبه با حضور در پل بین المللی، پایانه مرزی آستارا، امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و محل استقرار موکب‌های ویژه زائران خارجی اربعین حسینی از نزدیک تردد زائران خارجی عتبات عالیات در مرز زمینی آستارا را بررسی کرد.

وی همچنین از گیت‌های کنترل پاسپورت، سالن مسافری و فعالیت‌های پرسنل نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرزبانی بازدید کرد. در این بازدید یونس رنجکش فرماندار، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه، سرهنگ محمد نمازی فرمانده انتظامی، سرهنگ جهانبهش آرمان فرمانده سپاه ناحیه، رسول امیدی مدیرکل گمرک و جلال دیانسایی مدیر پایانه مرزی شهرستان آستارا حضور داشتند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سپاه قدس گیلان با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان خدمات ویژه‌ای را برای زائران ورودی به مرز آستارا تدارک دیده است.

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به امنیت موجود در سطح استان با همکاری سپاه، نیروهای ناجا و سایر نهادهای امنیتی، گفت: ورود زائران خارجی اربعین حسینی اثرات زیادی برای گیلان دارد و در این روزها فضای معنوی خوبی در استان حاکم است.

عبدالله پور با بیان به اینکه هماهنگی مردم و اعضای ستاد اربعین آستارا قابل تقدیر است، افزود: از زائران خارجی اربعین، علاوه بر شهرستان مرزی آستارا در خروجی استان نیز استقبال و پذیرایی لازم به عمل می آید.  

فرمانده سپاه قدس استان گیلان حضور گسترده و میلیونی مسلمانان از اقصی نقاط دنیا در پیاده‌روی اربعین حسینی را موجب افزایش انسجام امت اسلامی عنوان کرد و گفت: حس و علاقه ملت‌های مسلمان جهان به مکتب امام حسین (ع) قابل توصیف نیست.

وی تصریح کرد: جنگ رسانه ای دشمن و نظام سلطه در تخریب ایران اسلامی شکست خورده است.

کد خبر 4438948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha