۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲

آریان عطارپور در گفتگو با مهر:

«مرجان» از مصرف ماری جوانا می‌گوید/ مستندی درباره «آب، نان، میوه»

«مرجان» از مصرف ماری جوانا می‌گوید/ مستندی درباره «آب، نان، میوه»

آریان عطارپور قصد دارد مستند «مرجان» را درباره یک مصرف کننده ماری جوانا بسازد و برای این سوژه یک سال پژوهش کرده است.

آریان عطارپور مستندساز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جدیدترین فعالیت های خود در حوزه مستند گفت: تهیه کنندگی و کارگردانی یک مجموعه مستند را برعهده دارم که نام آن «آب، نان، میوه» است که این مجموعه به اهمیت این سه ماده و اصراف آن در جامعه امروزی می پردازد.

وی بیان کرد: این مجموعه مستند اواخر امسال و یا ابتدای سال ۹۸ از شبکه مستند سیما پخش می شود.

کارگردان مستند «سالسوس» بیان کرد: مستند دیگری نیز در دست دارم که درباره ماری جوانا است که تولید این پروژه زمان‌بر است و به احتمال زیاد نیمه دوم سال ۹۸ آماده نمایش می شود.

وی تاکید کرد: این پروژه ساختار مستند داستانی و کلاژوار دارد یعنی ترکیبی از متریال های مختلف را داریم که در هم ادغام می شود و ساختار کلی اثر را تشکیل می دهد.

عطارپور ادامه داد: نزدیک به یک سال است که روی این پروژه تحقیق و پژوهش می کنم و به احتمال زیاد تا قبل از پایان سال جاری بخشی از تصاویر مستند گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه در این مستند به مصرف ماری جوانا در سطح بین المللی نیز اشاره می شود، توضیح داد: مستند مورد نظر درباره یک مصرف‌کننده ماری جوانا است و قرار نیست ساختار مصاحبه گونه داشته باشیم.

این مستندساز در پایان گفت: اسم این مستند «مرجان» است و دلیل انتخاب چنین نامی این است که بعضی از مصرف کنندگان ماری جوانا، این مخدر را مرجان می نامند.

کد خبر 4439301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha