۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند:

زیارتنامه پیامبر اکرم (ص) در ۱۰۰ منطقه نهاوند قرائت می‌شود

زیارتنامه پیامبر اکرم (ص) در ۱۰۰ منطقه نهاوند قرائت می‌شود

همدان - رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری مراسم قرائت زیارتنامه پیامبر اکرم (ص) در ۱۰۰ مسجد شهری و روستایی نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی صبح چهارشنبه در آیین عزاداری ۲۸ صفر و گردهمایی بزرگ هیئات مذهبی شهرستان نهاوند در مصلی امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در راستای گرامیداشت روز ۲۸صفر مصادف با سالروز شهادت پیامبر اکرم (ص) مراسم معنوی و روح بخش قرائت زیارتنامه پیامبر (ص) در ۱۰۰ مسجد شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزارخواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: این مراسم بر اساس هماهنگی با ائمه جماعات مساجد، هیئت امنا و رابطان فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: در ایام اربعین حسینی۶۲ نفر از روحانیون بومی، مستقر، طرح هجرت و خود استقرار و همچنین ۲۳ نفر از مبلغات حوزوی تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام شده اند.

حجت‌الاسلام محبی افزود: مبلغان اعزامی به مدت ۱۰ روز به امر تبلیغ و ترویج و نشر ارزش‌های اسلامی پرداخته و در برگزاری مراسم عزاداری امام حسن (ع)، امام رضا(ع) و پیامبر اکرم (ص) با انجام سخنرانی و برگزاری مراسم فرهنگی با تبلیغات اسلامی همکاری می کنند.

کد خبر 4452508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha