۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱

رئیس جمعیت هلال احمر:

هلال احمر برنامه‌ای برای استخدام ندارد/ فعالیت‌ها داوطلبانه است

هلال احمر برنامه‌ای برای استخدام ندارد/ فعالیت‌ها داوطلبانه است

سمنان - رئیس جمعیت هلال احمر بابیان اینکه این جمعیت به هیچ عنوان برنامه‌ای برای استخدام نیروها ندارد، گفت: هلال احمر فعالیت‌های خود را بر اساس فعالیت‌های داوطلبانه و خیریه انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر پیوندی صبح چهارشنبه در حاشیه افتتاح مرکز مدیریت ستاد هلال احمر سمنان در  گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه این جمعیت برنامه‌ای برای استخدام نیروهای خود ندارد، ابراز داشت: هشت هزار و ۵۰۰ داوطلب در ۳۱ استان کشور با هلال احمر همکاری دارند که این فعالیت‌ها در قالب داوطلبانه تعریف‌شده است و این افراد بدون دریافت وجهی آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی ضمن بیان اینکه فعالیت‌های هلال احمر به صورت داوطلبانه است، اضافه کرد: حداقل دو میلیون داوطلب در جمعیت هلال احمر فعالیت دارند و با توجه به اینکه حضور آن‌ها می‌تواند در مواقع بحران بسیار کمک کند و جمعیت ۸۱ میلیونی کشور انتظار می‌رود تعداد داوطلبان بیشتر شود.

استقرار ۵۷۰ پایگاه امداد و نجات در نقاط مختلف کشور

رئیس جمعیت هلال احمر ضمن بیان اینکه ۷۵ خودرو فنردار به ناوگان جاده‌ای این جمعیت اضافه می‌شود، گفت: در حال حاضر در این جمعیت با کمبود امکانات مواجه هستیم که نسبت به نرم جهانی روند مطلوبی نیست بنابراین انتظار می‌رود این خودروها به کیفیت بهتر خدمت‌رسانی منتهی می‌شود.

پیوندی بابیان اینکه طبق استاندارد باید یک هزار و ۲۰۰ پایگاه هلال احمر در سطح کشور احداث شود که هم‌اکنون ۵۷۰ پایگاه امداد و نجات در نقاط مختلف مستقر است، تصریح کرد: با توجه به میزان بالای وقوع حوادث رانندگی و بلایای طبیعی در کشور قطعا به امکانات و تجهیزات بیشتری برای خدمات‌رسانی به مردم در هنگام بحران نیاز است.

وی به افتتاح مرکز کنترل ای. او. سی در شهر سمنان نیز اشاره و اضافه کرد: این مرکز می‌تواند به مصدومان حوادث مختلف امدادرسانی فوری انجام دهد که در واقع بسیج نیروهای توانمند و امدادرسانی سریع‌تر، از اهداف مهم این مرکز است.

به گزارش خبرنگار مهر رئیس جمعیت هلال احمر برای افتتاح ساختمان اداری سرخه، سینما هلال سمنان و مرکز کنترل ای. او. سی به شهر سمنان سفرکرده است، وی در ادامه سفر خود طرحی را نیز در آرادان کلنگ زنی می‌کند.

کد خبر 4464678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha