۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۲

فرمانده سپاه استان زنجان خبر داد:

احداث و مرمت بیش از ۶۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی در زنجان

احداث و مرمت بیش از ۶۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی در زنجان

زنجان-فرمانده سپاه استان زنجان از احداث و مرمت بیش از ۶۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و خیرین در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر سه شنبه در آئین افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، افزود: بسیج در تمام مقتضیات زمانی برای توسعه و آبادانی وتامین امنیت جامعه تلاش کرده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون بسیج کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذاشته است و بعد از ایننیز نسبت به انجام‌وظیفه خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

فرمانده سپاه استان زنجان از احداث و مرمت بیش از ۶۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و خیرین خبر داد و افزود: این طرح‌ها در بخش آب‌رسانی شرب و کشاورزی، مسجد، مدرسه، زمین‌های کشاورزی، خانه عالم و خانه محروم و خانه بهداشت بوده است.

کرمی تأکید کرد: سازماندهی و تشکیل ۱۹۲ گروه جهادی، فعالیت بیش از ۷۰ هزار و ۸۰۰ نفر از بسیجیان اقشار مختلف در اردوهای جهادی طرح هجرت سه و مرمت و زیباسازی بیش از هزار و ۱۰۰ مدرسه و اعزام ۷۰۰ تیم پزشکی به مناطق محروم از عملکردهای طرح هجرت سه در استان بوده است.

وی افزود: بسیج در همه عرصه‌ها برای پیشرفت کشور تلاش کرده و تا کنون هم موفق بوده و امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده است.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: بزرگ‌ترین سرمایه کشور جوانان هستند، همه باید رهرو شهدا باشیم و برای نگه‌داشتن خون شهیدان با جان‌ودل برای انقلاب تلاش کنیم.

کرمی ابراز کرد: امروز دشمن نگاه خاصی به جوانان دارد و با تمام ترفندها و برنامه‌های شوم می‌خواهد جوانان ما را به‌نظام بدبین کند ولی هرگز موفق نمی‌شود.

کد خبر 4469508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha