۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کردستان:

امنیت در کردستان پایدار و مثال زدنی است

امنیت در کردستان پایدار و مثال زدنی است

سنندج - فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کردستان گفت: به برکت خون شهیدان و حماسه های خونین در این استان, امنیت در کردستان پایدار و مثال زدنی است.

به گزارش خبرنگار مهر, سردار مسعود خرم نیا پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان کردستان, اظهارداشت: امروز سنگر دفاع و ایجاد امنیت از یک سرباز به سرباز دیگری سپرده می شود تا در این سنگر به مردم خدمت کند.

وی افزود: سربازان نیروی انتظامی سنگرهای دفاع از امنیت در استان را محکم نگه داشته اند و پس از گذشت 40 سال از انقلاب دشمن نتوانسته به این سنگرها اسیبی برساند.

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کردستان ادامه داد: سنگرهای انقلاب همچنان پر از سرباز است و سربازان نظام خون می دهند, سر می دهند تا پرچم نظام اسلامی ایران همیشه برافراشته بماند.

خرم نیا یاداور شد: کارکنان نیروی انتظامی همواره مجاهد گونه خدمت می کنند تا مردم در امنیت و ارامش باشند و این خدمت خالصانه در این استان امنیت را در کردستان برقرار کرده است.

وی بیان کرد: مردم نیز همیشه در کنار نیروهای نظامی و انتظامی حضور دارند و در برقراری امنیت پایدار در منطقه کردستان نقش موثری را ایفا کرده اند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله سردار مسعود خرم نیا تجلیل و سردار علی ازادی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان کردستان معرفی شد.

کد خبر 4473574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha