۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۴

برگزاری نشست هم‌اندیشی رشته خوشنویسی جشنواره تجسمی فجر

برگزاری نشست هم‌اندیشی رشته خوشنویسی جشنواره تجسمی فجر

نشست هم‌اندیشی و اطلاع‌رسانی رشته خوشنویسی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور دبیر این رشته و اعضای ستاد مرکزی انجمن خوشنویسان ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد اطلاع رسانی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، فردا ۱۹ آذرماه ساعت ۱۶ نشست هم‌اندیشی و اطلاع‌رسانی رشته خوشنویسی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور امیراحمد فلسفی دبیر رشته خوشنویسی این رویداد، یدالله کابلی یکی از داوران این بخش از جشنواره و همچنین عارف براتی مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران برگزار می شود.

فلسفی درباره این نشست توضیح داد: برای اینکه مخاطبان و هنرمندان جوان به خوبی در جریان کم و کیف جشنواره تجسمی، رشته خوشنویسی و همچنین اهداف آن قرار بگیرند، این نشست را برگزار می کنیم و درباره رویکرد جشنواره، جزییات ارتباط با دبیرخانه و شناخت داوران توضیحاتی را ارایه می دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین خوشنویسان کشور از اعضای انجمن خوشنویسان هستند و ارتباط مستمر با این انجمن دارند و همچنین با توجه به ۳۲۰ شعبه ای که انجمن در سراسر کشور دارد، ما با همکاری انجمن خوشنویسان این نشست را برگزار می کنیم و از جانب دفتر مرکزی کمک هایی به ما می شود.

این نشست در سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار می شود و ورود برای عموم آزاد است.

کد خبر 4480388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha