۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳

رئیس پلیس کرمانشاه بیان کرد

کاهش چشمگیر جرائم در کرمانشاه

کاهش چشمگیر جرائم در کرمانشاه

کرمانشاه_رئیس پلیس کرمانشاه از کاهش چشمگیر جرائم در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر امان اللهی صبح امروز در همایش فرماندهان و مدیران انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی، روند صعودی جرائم در استان مهار و حتی در بسیاری از جرائم با کاهش چشمگیری روبرو هستیم.

وی کار نیروی انتظامی را در این شرایط موجود با سختی و ظرافت خاصی همراه دانست و گفت: علی‌رغم همه این مشکلات با تلاشهای مضاعف در همه زمینه‌ها شاهد ارتقاء عملکرد هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در همه زمینه‌ها کشفیات افزایش یافته است، افزود: در کشور در عموم جرائم نسبت به شاخص‌های تعریف شده از میانگین کشوری در سطح پایین‌تری قرار داریم.

وی با بیان اینکه در حوزه کشفیات انواع جرم نیز توفیقات خوبی داشته ایم، افزود: میانگین میزان سرقت در کشور 700 مورد در هر 100 هزار نفر است که در استان کرمانشاه این رقم 600 مورد است.

امان اللهی بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون تصادفات فوتی در استان کاهش داشته است و اعتبار مناسبی که استانداری در این راستا در اختیار ما قرار داده است و همچنین افزایش گشت ها در سطح محورهای استان در این کاهش بی تاثیر نبوده است.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از اصلی ترین نهادهایی است که در حوزه نظم و امنیت فعالیت دارد و در تمامی ایام آماده خدمات رسانی در همه حوزه ها است.

کد خبر 4483015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha