۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰

نشست «روز پژوهش و علوم انسانی» در دانشگاه علامه برگزار می‌شود

نشست «روز پژوهش و علوم انسانی» در دانشگاه علامه برگزار می‌شود

به مناسبت هفته پژوهش و مصادف با ۲۷ آذر، روز وحدت حوزه و دانشگاه، نشست «روز پژوهش و علوم انسانی» در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا علومی یزدی معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: این نشست با همکاری معاونت پژوهشی وزارت علوم و دانشگاه علامه طباطبایی در راستای نام‌گذاری یکی از روزهای هفته پژوهش با نام «روز پژوهش و علوم انسانی» برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نشست مسعود برومند معاون پژوهش وزارت علوم، حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، رضا داوری اردکانی عضو فرهنگستان علوم، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور حضور دارند که پیرامون «ماموریت‌های پژوهشی‌های علوم انسانی در دوران معاصر» سخنرانی می کنند.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به فعالیت ها و برنامه های پژوهی اخیر دانشگاه در راستای کمک به حل مسائل کشور و همکاری با دولت در حوزه پولی و بانکی و فضای مجازی گفت: در این نشست گزارشی از تجربه خوشه های مشورتی در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه ارائه خواهد شد.

علومی یزدی اضافه کرد: میزگرد تخصصی با موضوع «آسیب‌شناسی پژوهش در علوم انسانی و ارائه توصیه‌های سیاستی» با حضور اندیشمندان علوم انسانی و اجتماعی کشور در حاشیه این نشست برگزار می شود.

کد خبر 4483179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha