۸ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۰۳

بازوند:

برخی به دنبال فراری دادن سرمایه‌گذاران از کرمانشاه هستند

برخی به دنبال فراری دادن سرمایه‌گذاران از کرمانشاه هستند

کرمانشاه_استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برخی تفاوت میان سرمایه‌گذاران و پیمانکار را نمی دانند ولی از پروژه ها انتقاد می کنند، گفت: برخی به دنبال فراری دادن سرمایه گذاران از کرمانشاه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر امروز در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: برخیدر فضای مجازی هستند که عمدا می خواهند سرمایه‌گذاران را از کرمانشاه فراری دهند.

وی با بیان اینکه جای تاسف است برخی هنوز فرق بین سرمایه گذار و پیمانکار را نمی دانند و از پروژه آزادراه همدان کرمانشاه انتقاد می کنند، گفت: منتقدان توجه کنند این سرمایه گذار قرار است ۲۸۰۰ میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری کند و نه اینکه به عنوان پیمانکار پولی دریافت کند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: در حال حاضر یک بزرگراه در مسیر کرمانشاه فعال است و توجیه احداث یک آزادراه در موازات آن برای سرمایه گذار اصلا آسان نیست.

وی با بیان اینکه این سرمایه‌گذار قرار است طی ۲۵ سال و از طریق عوارض، سرمایه اش برگردد، عنوان کرد:

همدانی ها درخواست کرده اند پیمانکار ابتدا قطعه کمربندی مرکز استان را اجرا کند و برخی شهرهای شان را به این آزادراه وصل کنند ولی مدیریت ارشد کرمانشاه شرط گذاشته است که از سمت بیستون کار آغاز شود.

وی تصریح کرد:پروژه آزادراه همدان کرمانشاه در ادامه به پروژه آزادراه کرمانشاه _ حمیل متصل می شود و شاهد یک تحول بزرگ در حوزه راه های شریانی استان خواهیم بود.

کد خبر 4498658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha