۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۴۵

همایش فعالان قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود

همایش فعالان قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود

چهارمین همایش فعالان قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ششمین همایش قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی و چهارمین همایش فعالان قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی با همکاری فرهنگستان علوم پزشکی کشور، مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت به میزبانی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بهمن ماه ۹۷ برگزار می شود.

ششمین همایش قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی با محوریت «اخلاق پزشکی در آئینه قرآن و عترت» برگزار خواهد شد.

موضوعات و محورهایی از جمله «تأثیر انس با قرآن در ارتقای اخلاق حرفه ای جامعه پزشکی، اخلاق حرفه ای در نظام سلامت از منظر قرآن و عترت، حقوق متقابل مردم و جامعه پزشکی از منظر قرآن و عترت، دستاوردهای قرآنی چهل ساله نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت» در این همایش ارائه می شود. 

تکریم چهره های برتر قرآنی با حضور پیشکسوتان این عرصه از دیگر برنامه های این همایش است.

در بخشی از این همایش دو روزه و همزمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ویژه برنامه «محفل انس با قرآن کریم» تحت عنوان انقلاب قرآنی در شبستان امام زاده صالح(ع) به همراه ویژه برنامه نذر سلامتی برگزار می شود.

همچنین همزمان با این همایش به کوشش مجمع قرآن و عترت دانشجویان وزارت بهداشت، چهارمین همایش فعالان قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز از ۱۰ تا ۱۲ بهمن با برنامه های متنوعی از جمله نشست های تخصصی، انتخابات مجمع، کارگاه های آموزشی و... برگزار می شود.

کد خبر 4511660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha