۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۴۵

آیت الله اعرافی تأکید کرد؛

پرهیز از افراط و تفریط در بحث‌های اقتصادی

پرهیز از افراط و تفریط در بحث‌های اقتصادی

قم - مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: در بحث‌های اقتصادی نباید افراط و تفریط وجود داشته باشد و باید با لحاظ قوانین اسلامی و توجه به مسائل کارشناسی مسائل حل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس که در دفتر مدیر حوزه برگزار شد، از اهتمام کمیسیون اقتصادی نسبت به حل مسائل و گرفتاری‌های مردم تشکر کرد و گفت: در بحث‌های اقتصادی نباید افراط و تفریط وجود داشته باشد و باید با لحاظ قوانین اسلامی و توجه به مسائل کارشناسی مسائل حل شود و نکته دیگر اینکه باید به بخش تولید توجه جدی شود و در این راستا همگرایی‌های لازم انجام شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اقدامات کمیسیون اقتصادی را تشریح کرد و گفت: کمیسیون اقتصادی از ابتدای دوره دهم مجلس به صورت جدی موضوع اصلاح نظام بانکی را مورد توجه قرار داده و در این راستا اصلاح قانون بانک مرکزی مورد توجه قرار گرفته شده است.

محمدرضا پورابراهیمی ادامه داد: توجه بیشتر حوزه‌های علمیه به مباحث اقتصاد اسلامی نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد و کمیسیون اقتصادی آمادگی لازم را جهت دریافت پیشنهادات اصلاحی حوزه‌های علمیه در خصوص اصلاح قوانین بانکی دارد.

کد خبر 4520961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha