۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳

مسئول مجمع امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز:

ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان فردیس راه‌اندازی شود

ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان فردیس راه‌اندازی شود

فردیس - مسئول مجمع امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز بر راه‌اندازی مرکز ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان فردیس تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالله انصاری پیش از ظهر دوشنبه در نشست ستاد امربه‌معروف فردیس که در دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به لزوم راه‌اندازی مرکزی برای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر فردیس، اظهار کرد: لازم است ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در همه شهرستان‌های استان استقرار یابد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات مفیدی در خصوص امربه‌معروف و نهی از منکر در شهرستان فردیس انجام‌شده است، تصریح کرد: باید وحدت رویه در اقدامات رعایت شود. این اقدامات باید در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شود.

مسئول مجمع امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز بابیان اینکه مجموعه ستاد امر با معروف و نهی از منکر باید حول محوریت امام‌جمعه شهرستان فردیس فعالیت کند، اضافه کرد: باید بیدارباشیم و اقدامات لازم را در مقابل دشمنان انجام دهیم.

انصاری با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، عنوان کرد: باید انقلاب را به نسل جوان و نوجوان بشناسانیم و امربه‌معروف را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اهمیت تذکر لسانی در امربه‌معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: باید فضا را در جامعه به سمت آگاه‌سازی پیش ببریم.

کد خبر 4526027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • تیمور برگستوان IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      0 0
      ماه مبارک رمضان سپری شد انشاء الله که بر اهل ایمان قبول درگاه حق باشد اما بر مومنین خیلی عذاب اور بود که در تذکرات مورد هجوم یک عده روزه خوار هتاک ومسلمان قرار گرفتیم ولی هرچه بود به تکلیف عمل کردیم اما برادرانی که مسئول این امر خطیر بودند فقط در شعار یا خواب یا ترک فعل بودن ایا نباید به وظیفه عمل