۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۲۳

شهردار منطقه ۲:

منتظر رای نهایی دیوان عدالت برای بازنشستگی هستم

منتظر رای نهایی دیوان عدالت برای بازنشستگی هستم

شهردار منطقه ۲ تهران گفت: تا زمانی که رای نهایی دیوان عدالت اداری در خصوص اعتراض من به حکم بازنشستگی صادر نشود، امکان حضور در مسئولیت خود را دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول کشت پور شهردار منطقه دو تهران، زمانی یکی از گزینه های شهرداری تهران بود. اما او که با ۱۴ رای  به عنوان یکی از ۵ گزینه تصدی سمت شهرداری تهران انتخاب شده بود از رقابت کناره گیری می کند.

کشت پور سال ۹۲ با ۳۱ سال و ۳ ماه سابقه بازنشسته شده بود و با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان باید از این سمت خداحافظی می کرد، اودر توضیح کناره گیری خود گفت : من به عنوان جانباز تا ۳۵ سال می‌توانستم به کشور خدمت کنم. سابقه کاری‌ام ۳۱ سال و نیم است و می‌توانستم تا ۳.۵ سال دیگر کار کنم و حکم بازگشت به کار موقت نیز اخذ کرده بودم اما ممکن بود در آینده مشکلاتی ایجاد شود و تصمیم شورا را دچار خدشه کند بنابراین انصراف دادم.

با خداحافظی تمام بازنشستگان از شهرداری، شهردار منطقه ۲ همچنان در سمت خود باقی ماند. گفته می شود او قبل از اتمام مهلت قانونی حضور در مسئولیت خود به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و درخواست بازگشت به کار کرده بود. دیوان در رای اولیه، درخواست او را رد می کند.

کشت پور در این رابطه به مهر توضیح داد: زمانی که کاندیدای شهرداری تهران بود، درخواست من در مرحله رای رسیدگی  بود در روزهای آخر، شکایت من در دیوان رد شد و من به حکم بدوی اعتراض کردم.

وی ادامه داد: هنوز رای من قطعی نشده است در مرجله رسیدگی و تجدید نظر است و تا زمانی که رای  دیوان قطعی  نشده من مشمول قانون نمی شوم و همچنان می توانم  در سمتی که دارم باقی بمانم.

کد خبر 4547685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha