۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۱۹

مدیرعامل صندوق امداد ولایت خبر داد

پرداخت ۱۵۰۰میلیارد تومان وام به مددجویان و نیازمندان در سال۹۷

پرداخت ۱۵۰۰میلیارد تومان وام به مددجویان و نیازمندان در سال۹۷

مدیرعامل صندوق امداد ولایت گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۵۰۰ میلیارد تومان بابت پرداخت وام‌های مددجویان و نیازمندان هزینه شده است.

مجید باجلان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پرداخت وام به مددجویان در سال جاری گفت: اعتبار صندوق امداد ولایت برای پرداخت وام به مددجویان و نیازمندان در سال جاری دو برابر شده بود که با افزایش ۵۰ درصدی، اعتبار صندوق امداد به ۱,۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی گفت: تا پایان سال توانستیم تمامی این اعتبار را برای پرداخت وام به مددجویان اختصاص دهیم.

وی با اشاره به اینکه هزار میلیارد تومان برای وام کارگشایی تاکنون هزینه شده است افزود: مبلغ این وام ۵ میلیون تومان است که علاوه بر آن وام اشتغال، وام تعمیر مسکن و وام ودیعه مسکن نیز به مددجویان از اعتبارات صندوق امداد ولایت اختصاص یافته است.

باجلان با اشاره به اینکه ۳۵۰ میلیارد تومان برای وام اشتغال اختصاص یافته است، گفت: سقف مبلغ وام اشتغال به مددجویان ۳۰ میلیون تومان است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت تاکید کرد: همچنین ۱۰ میلیارد تومان نیز برای وام تعمیر مسکن هزینه شده است که وام پرداختی در این خصوص نیز ۲۰ میلیون تومان بوده است.

وی گفت: ۵۰ میلیارد تومان نیز برای وام ودیعه مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: اولویت اول ما در پرداخت‌ها مددجویان بودند اما با توجه به شرایط امسال و وضعیت اقتصادی حاکم در جامعه که باعث شد مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شود به همین دلیل در این شرایط نیازمندانی که مددکاران کمیته امداد وضعیت آنها را بررسی و تأیید کردند نیز از وام‌های صندوق بهره مند شدند به همین دلیل امسال توانستیم علاوه بر مددجویان تعداد زیادی از نیازمندان را نیز در این خصوص تحت پوشش قرار دهیم.

وی در مورد ضمانت وام‌ها نیز افزود: برای دریافت وام ۵ میلیون تومانی فقط یک فقره چک کافی است و همچنین برای ضمانت مددجویان تحت پوشش خودمان نیز تمام حقوق معیشتی آنها را ضمانت وام قرار دادیم. بنابراین برای پرداخت وام به مددجویان و نیازمندان شرایط راحتی را در نظر گرفتیم تا آنها بتوانند از این امکانات و تسهیلات بهره‌مند شود.

کد خبر 4571845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha