۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۵۳

رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریت‌های پزشکی رفسنجان:

حوادث رانندگی در رفسنجان منجر به مرگ ۲ نفر شد

حوادث رانندگی در رفسنجان منجر به مرگ ۲ نفر شد

رفسنجان - رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریت‌های پزشکی رفسنجان گفت: واژگونی پراید و برخورد پژو با تانکر سوخت در رفسنجان موجب جان باختن دو نفر از سرنشینان آنها شد.

سید محسن مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز سواری پژو پارس با تانکر حمل سوخت در محور رفسنجان به سرچشمه محدوده فرودگاه برخورد می‌کند و گزارشی به مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به تعداد مصدومان و حریق خودرو مذکور بلافاصله سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو آتش نشانی و هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریت‌های پزشکی رفسنجان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت و دو نفر دیگر مجروح شدند که مصدومان این حادثه با دو آمبولانس اول شهری و سوم شهری اورژانس رفسنجان به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان منتقل شدند.

مرتضوی با بیان اینکه در کمتر از چند ساعت دومین حادثه تلخ در محور رفسنجان، سرچشمه رقم خورد، تصریح کرد: ساعت هفت و ۴۵ دقیقه امروز واژگونی سواری پراید در محور رفسنجان به سرچشمه محدوده روستای آلاچیق متأسفانه باعث جان باختن تنها سرنشین آن شد.

وی تصریح کرد: آمبولانس گوداحمر اورژانس رفسنجان در این عملیات به محل حادثه اعزام شد.

وی در پایان از مردم و رانندگان خواست در مسافرت‌ها دقت لازم در رانندگی داشته باشند تا حوادث کاهش یابد و شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

کد خبر 4576184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha