۱۳ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۵۷

فرماندار شاهرود:

شرایط سد نعیم‌آباد شاهرود عادی است/ اخذ اخبار از منابع موثق

شرایط سد نعیم‌آباد شاهرود عادی است/ اخذ اخبار از منابع موثق

شاهرود _ معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود گفت: در پی انتشار خبری درباره سرزیر سد نعیم‌آباد و مخاطرات آن، از این سازه بازدید حضوری به عمل آمد و شرایط سد کاملاً عادی است.

محمد کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شائبه مخاطرات سد نعیم آباد شاهرود همزمان با روز سیزدهم فروردین ماه، بیان کرد: کارشناسان امور آب و برخی اعضای ستاد بحران هم اکنون در محل سد حضور دارند و بنا بر اظهارات کارشناسان و مشاهده‌های عینی این سازه در شرایط عادی است.

وی با بیان اینکه جریان ورود آب به این سد کنترل شده است، افزود: ظرفیت ورودی سد جوابگوی جریان آب بوده و تهدیدی وجود ندارد.

فرماندار شاهرود گفت: با این وجود بازهم اعضای ستاد بحران شهرداری‌ها و… درمنطقه تاش، مجن و شاهرود در آمادگی کامل با تمام تجهیزات و امکانات به سر می‌برند.

محمدی با تاکید بر اینکه مردم باید اخبار موثق را از رسانه‌های دسته اولی چون خبرگزاری‌ها دریافت کنند، تصریح کرد: پخش هر گونه خبری نباید مورد توجه مردم قرار گیرد.

همزمان با روز سیزدهم فروردین ماه هوای شهرستان شاهرود نیمه ابری گزارش شده و بارش‌های روزهای گذشته به خصوص در ارتفاعات سبب جاری شدن سیلاب‌های کوچک و بزرگ شده است.

کد خبر 4580220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha