۲۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵

معاون استاندار کرمان تشریح کرد؛

آخرین وضع ارسال ماشین‌آلات کمکی از کرمان به استان خوزستان

آخرین وضع ارسال ماشین‌آلات کمکی از کرمان به استان خوزستان

کرمان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان آخرین وضع ارسال ماشین‌آلات مورد نیاز استان سیل‌زده خوزستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی با اشاره به مصوبه جلسه فوق‌العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمان مبنی بر تأمین ماشین‌آلات مورد نیاز شهرستان حمیدیه استان خوزستان به وسیله شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان، عنوان کرد: با هماهنگی اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان تا صبح ۲۲ فروردین، در مجموع ۳۹ دستگاه کامیون، پنج دستگاه تانکر آبرسان، چهار دستگاه لودر، سه دستگاه بیل مکانیکی، ۳۰۰ بیل دستی و ۲۰ هزار گونی به استان خوزستان ارسال شده است.

وی افزود: همچنین با هماهنگی اداره کل امور روستایی استانداری کرمان، یک دستگاه لودر از بخشداری چترود، یک دستگاه لودر و دو دستگاه کمپرسی و یک دستگاه بابکت از شهرداری کرمان، یک دستگاه لودر از شهرداری رفسنجان و شش دستگاه کمپرسی از امور روستایی استانداری برای مناطق سیل‌زده خوزستان ارسال شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، تصریح کرد: نوسازی مدارس سه دستگاه کمپرسی، شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق شمال و جنوب استان شش دستگاه کمپرسی و دو دستگاه لودر، شرکت آب و فاضلاب استان یک دستگاه کفی، سپاه یک دستگاه کمرشکن و بنیاد مسکن یک دستگاه کفی برای حمل لودر و شهرداری ارزوییه یک دستگاه کمپرسی تک برای مناطق سیل‌زده خوزستان تأمین کردند.

آیت‌اللهی‌موسوی با اشاره به بازدید صورت گرفته از روستاهای بخش مرکزی شهرستان حمیدیه، گفت: به همراه عوامل اجرایی شهرستان حمیدیه از روستاهای بخش مرکزی و گمبوعه بازدید شد تا بهترین نتایج را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به طبخ غذا از سوی موکب‌های متعدد در حمیدیه، لذا موکب‌های استان کرمان در کانون‌های روستایی که در محاصره آب قرار دارند، مستقر و دهیاری‌ها متولی توزیع می‌شوند.

کد خبر 4587935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha