۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۴۸

مدیر انجمن ارگ ری خبر داد؛

رونمایی از ۳ کتاب در مجتمع فرهنگی شیخ ابوالفتح رازی

رونمایی از ۳ کتاب در مجتمع فرهنگی شیخ ابوالفتح رازی

ری- مدیر انجمن ارگ ری ازرونمایی ۳ کتاب که شامل۲ مجموعه از آرام شهنواز«شب ردای من است»، «گناهکار تازه کار» و یک مجموعه از سمانه دانیال شاعر ورامینی در مجتمع فرهنگی شیخ ابوالفتح رازی خبر داد.

مهدی میرآقایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از رونمایی ۳ کتاب که شامل ۲ مجموعه از آرام شهنواز «شب ردای من است»، «گناهکار تازه کار» و یک مجموعه از سمانه دانیال شاعر ورامینی به عنوان «در انجماد نروئیدن ها» با مقدمه مهدی میرآقایی که شامل مجموعه‌ای از اشعار سپید این ۲ شاعر است در مجتمع فرهنگی شیخ ابوالفتح رازی خبر داد.

میرآقایی افزود: این رونمایی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری، مسئولین و مدیر انجمن شعر ارگ ری و اساتید و شاعران برجسته کشوری، سه شنبه سوم اردیبهشت در مجتمع فرهنگی شیخ ابوالفتح رازی واقع در شهر ری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رونمایی صرفاً برای معرفی شاعران است گفت: انجمن ارگ ری که در آن میزگردها، نشست‌ها و تبادل نظرها برای ارتقای فرهنگ صورت می‌گیرد افتخار دارد با برگزاری این رونمایی و همایش‌های دیگر ددر این زمینه قدم‌های مثبتی بردارد.

میرآقایی در ادامه بیان داشت: باید با تشویق تمامی اقشار مختلف مردم به فرهنگ شعرخوانی، سعی کنیم تا از این گنجینه عظیم بیشترین بهره را ببریم.
 

کد خبر 4597348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha