۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۱۵

فردا در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود

جشن امضای چاپ بیست‌وپنجم «نخل و نارنج» با حضور یامین‌پور

جشن امضای چاپ بیست‌وپنجم «نخل و نارنج» با حضور یامین‌پور

جشن بیست‌وپنجمین چاپ رمان «نخل و نارنج» اثر وحید یامین پور فردا چهارشنبه 11 اردیبهشت با حضور نویسنده در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جشن رونمایی و امضای بیست‌وپنجمین چاپ رمان «نخل و نارنج» نوشته وحید یامین پور از ساعت ۱۷ فردا چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت در غرفه انتشارات مسجد مقدس جمکران در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

رمان «نخل و نارنج» در ۳۰ فصل نوشته شده و درباره زندگی شیخ مرتضی انصاری از علمای بزرگ شیعه است و چاپ نخست آن در بهمن‌ماه ۹۷ در دسترس مخاطبان قرار گرفت. این کتاب از چاپ بیست و یکم در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.

تاریخ جنگ‌های ایران و روس، حضور انگلستان، امپراتوری عثمانی و … از جمله موضوعاتی هستند که نویسنده در این رمان، به جز زندگی شیخ انصاری و تاریخ علمای شیعه به آن‌ها پرداخته است. زمان معاصر شیخ مرتضی انصاری، در دوره قاجار بوده است.

نویسنده در صفحه اول کتاب، پیش از شروع متن داستان آورده است: «نخل و نارنج» روایت شور و شوق شیخ اعظم، خاتم الفقها و المجتهدین، مرتضی انصاری است که همچنان به‌عنوان نگین درخشان علم و تقوا ستایش می‌شود. آنچه می‌خوانید، داستانی است که هرچند به قلم خیال نگاشته شده است، کوشش شده بر اسناد و واقعیت‌های تاریخی استوار باشد.

انتشارات مسجد مقدس جمکران در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شبستان (سالن ناشران عمومی) راهروی ۱۱ غرفه شماره ۸ حضور دارد.

کد خبر 4604532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha