۲۸ اسفند ۱۳۸۵، ۱۷:۴۵

فرمانده سپاه منطقه زنجان:

جنگ روانی دشمن ناشی از موفقیت‌های ایران در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه منطقه زنجان با بیان اینکه امروز به لحاظ ایستادگی در برابر خواسته‌های نامشروع دولت های غربی توانسته‌ایم به دستاوردهای بزرگی دست یابیم، گفت: جنگ روانی که امروز دشمن علیه ایران اسلامی به راه انداخته به دلیل موفقیت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، سرهنگ مهدی موسوی امروز در مراسم تقدیر از رسا نه های فعال و برتر استان زنجان افزود: آنچه امروز ما شاهد آن هستیم، شکست ترفندهای غرب علیه ملت ودولت ایران است که تحقق این امر تنها در سایه پایداری و اراده محکم ملت ایران در راه رسیدن به اهداف طراحی شده نظام است.

وی با تاکید براینکه نباید از جنگ روانی دشمن غافل شویم، افزود: آنچه که امروزعلیه کشورمان در جریان است برای مرعوب کردن ما انجام می‌ شود. 

موسوی برگزاری انتخابات سالم وشکوهمند، موفقیت درزمینه دستیابی دانش هسته ای را از مهمترین دستاوردهای کشور درسال 85عنوان کرد .

فرمانده سپاه منطقه زنجان با اشاره به جنگ روانی دشمنان در خصوص دستیابی کشورمان به انرژی هسته‌ای نیز گفت: دشمن تلاش می کند با جنگ روانی نشان دهد که هدف ایران برای دستیابی به انرژی هسته‌ای ، مقاصد نظامی است.

وی نشان دادن چهره غیرواقعی از وضعیت حاکم برجامعه ایران را از دیگر محورهای غرب برای تعضیف موقعیت ایران در جهان عنوان کرد و اظهار داشت:  محور دوم تلاش‌های دشمن در جهت این موضوع است که نشان دهد حقوق بشر حقوق، اقلیت‌های مذهبی و زنان در کشور رعایت نمی‌شود و بدین ترتیب به نظام جمهوری اسلامی ایران فشار وارد آورد.

موسوی دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی را از دیگر توطئه‌های دشمنان دانست و گفت : دشمن در تلاش است با دامن زدن به اختلافات،  میان ملت، دولت و اقوام ایرانی تفرقه‌اندازی کند.

فرمانده سپاه منطقه زنجان شایعه پراکنی ، سعی در ناکارآمد جلوه دادن دولت ، تهدید به حمله نظامی و متهم نمودن ایران به حمایت از تروریسم را از جمله محورهای مورد نظر غرب برای فشار بر ایرا ن عنوان کرد.

کد خبر 462599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha