۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۸

رئیس اداره راهداری فلاورجان خبر داد

آغاز عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت راه‌های فلاورجان

آغاز عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت راه‌های فلاورجان

اصفهان - رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان فلاورجان از آغاز عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت راه‌های فلاورجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، سعید ناظمی اظهار داشت: بر اساس نیازسنجی انجام شده در ارتباط با وضعیت راه‌های شهرستان فلاورجان، عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت برخی از راه‌های این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از این پروژه تکمیل و بخش دیگر آن در دست انجام است، افزود: اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی همچنین به تصادف و آسیب دیدن راهدار سخت کوش فلاورجانی در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: متأسفانه با وجود هشدارهای مکرر مبنی بر رعایت سرعت مطمئنه در حین رانندگی، یک خودرو شخصی به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی کنترل خودرو به علی اکبر کریمی راهدار پرتلاش شهرستان فلاورجانی که در این محور در حال خدمت رسانی بود برخورد و وی را راهی بیمارستان کرد.

ناظمی تصریح کرد: این اولین بار نیست که تصادف در این محور رخ می‌دهد، عمده حوادث رانندگی در این آزادراه به دلیل تخطی از سرعت مجاز و عدم کنترل وسیله نقلیه توسط برخی رانندگان است.

کد خبر 4649845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha