رهبر انصارالله یمن:

نشست بحرین خیانت به موضوع فلسطین بود

 نشست بحرین خیانت به موضوع فلسطین بود

رهبر انصارالله یمن گفت: نشست بحرین خیانت به موضوع فلسطین بود که توسط «کوشنر» و صهیونیستها خطوط این خیانت ترسیم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «سید بدر الدین عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن در مراسم روز فریاد بر سر مستکبران که هر سال به مناسبت تلاشهای ضداستعماری شهید «سید حسین بدالدین الحوثی» برگزار می شود گفت: ضروری است که مقابل استکبار آمریکا علیه امت اسلامی مواضع قاطع داشته باشیم چرا که دشمن به دنبال سیطره و تسلط بر مسلمانان است.

وی افزود: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ار سوی برخی کشورهای عربی جای انتقاد دارد و این کشورها از جمله عربستان، امارات و بحرین ضمن خیانت به ملت اسلامی، زمینه تحمیل دشمن بر امت اسلامی را فراهم می کنند.

وی یادآور شد: ملت یمن مستقل است و به مسائل امت اسلامی از جمله فلسطین پایبند است و همین موضوع باعث دشمنی رژیمهای سعودی و اماراتی با مردم یمن است.

رهبر انصارالله یمن در ادامه با اشاره به اینکه نشست بحرین خیانت به موضوع فلسطین بود گفت: این نشست از بزرگترین قدمهای خیانت بود که توسط «کوشنر» و صهیونیستها خطوط این خیانت ترسیم شد.

وی یادآور شد: برخی رژیمهای عربی هم در راستای همراهی بیشتر با آمریکا و رژیم صهیونیستی، مقدسات اسلامی و خاک و سرزمین را به آنها هدیه می دهند.

«سید بدر الدین عبدالملک الحوثی» در ادامه تأکید کرد: در سوریه تحت عنوان جهاد گروههای تکفیری را سازماندهی کردند که در ارتباط با آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و ادعای رژیمهای عربی آشکار شد.

وی در پایان افزود: حزب الله و مقاومت فلسطین با پیروزی بر اسرائیل، امت اسلامی را سربلند کرده اند و این در حالی است که کشورهای خائن عربی علیه آنها هستند.

کد خبر 4652732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha