۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴

همکاری سازمان مدیریت صنعتی با معاونت علمی ریاست جمهوری

همکاری سازمان مدیریت صنعتی با معاونت علمی ریاست جمهوری

سازمان مدیریت صنعتی و ستاد توسعه فناوری های فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه همه جانبه همکاری‌ها، تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان مدیریت صنعتی، در دیدار ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طرفین تفاهم‌نامه‌ای به‌منظور توسعه همه جانبه همکاری ها منعقد کردند.

بنا به این گزارش در این دیدار، کیانی بختیاری با اشاره به راه اندازی کارگروه حمل و نقل پیشرفته در سازمان مدیریت صنعتی، انعقاد این تفاهم‌نامه را در جهت استفاده از ظرفیت های مشترک و همکاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با برشمردن ظرفیت هایی همچون "توانمندی های سازمان مدیریت صنعتی در حوزه مشاوره"، "انتشارات و چاپ کتاب با موضوعات روز مدیریت"، "جلب سرمایه گذار"، "پروژه های مشارکتی با ایدرو"، " جلسات تخصصی خانه مدیران"، "مرکز همایش های سازمان"، "حوزه استارتاپ ها" و همچنین تشکیل کارگروه ساخت داخل در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همکاری سازمان مدیریت صنعتی در این طرح، اظهار داشت: به هم رسانی بخش صنعت و دانشگاه از وظایف سازمان مدیریت صنعتی است که مرحله اول آن را در خصوص خودرو انجام می دهیم و این تفاهم نامه را برای همکاری در زمینه های یاد شده منعقد خواهیم کرد.

دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاکید کرد: در زمینه هوشمندسازی که از حوزه های وسیع است باید مطالعات را گسترده تر کرد و خروجی آن را در اطلاعات به کار گرفت.

وی اعلام آمادگی کرد که رویدادها و سمینارهای داخلی و خارجی فناوری های فضایی، حمل و نقل پیشرفته در سازمان مدیریت صنعتی بعنوان کانون این همکاری صورت پذیرد.

در پایان این جلسه طرفین تفاهم نامه همکاری را امضا و مبادله کردند.

کد خبر 4655608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha